اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک تأکید کرد

جمع‌آوری نخاله‌های مسکن مهر از سوی تعاونی‌های آبیک

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک بر تسریع در جمع‌آوری نخاله‌ها و خاک‌روبه‌های مسکن مهر از سوی مسئولان تعاونی‌ها تأکید کرد.

جمع‌آوری نخاله‌های مسکن مهر از سوی تعاونی‌های آبیک

منیره اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: شهرداری آبیک در چندین مرحله نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های مسکن مهر اقدام کرده است، اما با توجه به اینکه تعاونی‌ها هزینه‌های زیادی کرده‌اند باید در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های مسکن مهر اقدام کنند.

وی افزود: عدم جمع‌آوری نخاله‌ها و خاک‌روبه‌های موجود در مسکن مهر (شهرک بعثت آبیک) و عدم تکمیل برخی از واحدهای مسکن مهر علاوه بر ایجاد نارضایتی شهروندان، حضور حشرات موذی در این شهرک را فراهم کرده است.

این مسئول در خصوص ارائه خدمات شهری به آبیک علیا ابراز داشت: این منطقه خارج از حریم شهر آبیک است، به همین دلیل ارائه خدمات از عهده شهرداری و شورای اسلامی خارج است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک با تأکید بر اینکه مؤسسات و مراکز قرآنی باید به صورت متمرکز فعالیت کرده تا بتوانند مساعدت‌های بهتر و بیشتری از شهرداری و شورای اسلامی دریافت کنند، افزود: خوشبختانه شورای اسلامی شهر آبیک و شهرداری به طور مقطعی به مؤسسات قرآنی و هیئت‌های مذهبی کمک و همکاری کرده، ولی مطلوب است که فعالیت‌های مراکز و مؤسسات قرآنی به طور متمرکز فعالیت کرده و با ارائه طرح‌ها و پیشنهادات مطلوب، هم‌فکری و تعامل با شوراها به فعالیت‌های قرآنی ارتقا ببخشند.

اسکندری اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک زمینی برای احداث مؤسسه قرآنی امام رضا (ع) به این مسئولان واگذار شده است.

وی بیان کرد: شورای شهر ردیف بودجه خاصی دارد و نمی‌تواند برای تک تک هیئت‌های مذهبی و مراکز و مؤسسات بودجه اختصاص دهد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ کانونی امن‌تر از خانواده نیست، تصریح کرد: اجرای طرح رحمت بهترین حرکت فرهنگی است که علاوه بر آشنایی بانوان خانه‌دار با مهارت‌های زندگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی کمک خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک اذعان داشت: پیگیر اختصاص زمین برای احداث پارک بانوان هستیم که در آینده نزدیک این امر تحقق خواهد یافت.

اسکندری یادآور شد: زمینی که ساختمان فعلی جمعیت هلال احمر در آن قرار دارد برای احداث سالن مدیریت بحران اهدا شده بود که با توجه به متفاوت بودن سیاست‌های مدیران و عدم توانایی دخالت شورای شهر در این زمینه، جمعیت هلال احمر دو سال پیش به این مکان انتقال داده شد.

انتهای پیام/77006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول