اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان:

تبدیل کانون پرورش فکری به اداره کل در پیشرفت سازمان تاثیرگذار است

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تبدیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از یک نهاد، به یک ساختار اداره کلی می‌تواند در پیشرفت این سازمان تاثیرگذار باشد.

تبدیل کانون پرورش فکری به اداره کل در پیشرفت سازمان تاثیرگذار است

سید حامد عسگری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که حدود هفت ماه پیش از سوی توسعه مدیریت ریاست جمهوری ابلاغ شد کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به جرگه سازمان‌ها پیوست.

وی با اشاره به اینکه اکنون گستردگی کار بیشتر می‌شود، بیان کرد: با اجرای این طرح امیدواریم، بودجه‌های لازم در اختیار امور فرهنگی مربوط به کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: اداره کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دارای سه معاونت فرهنگی، مالی، و آموزشی است که در حیطه آموزشی اکنون کانون زبان ایران این امر را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کلاس‌های آموزشی در یک ترم تابستانه برگزار می‌شد، تصریح کرد: در تابستان سال جاری کلاس‌های تابستانه در دو ترم برگزار می‌شود.

عسگری‌فر وجود تبلیغات اندک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پذیرفت و افزود: چنانچه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیشتر بها داده ‌شود و مانند برخی دیگر از سازمان‌ها هزینه‌های بیشتری به آنها اختصاص داده می‌شد، برای تبلیغات هم بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کرد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، کمبود نیروی ستادی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مورد چگونگی جذب مربیان کانون فکری کودکان و نوجوانان گفت: مربیان مشغول به کار در کانون‌های پرورشی به صورت تمام وقت با گذراندن گزینش‌های سخت‌گیرانه و همچنین آموزش ضمن خدمت، وظایف خود را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای پاره وقت این کانون نیز با حساسیت بالا گزینش می‌شوند، افزود: مربیان ویژه نیز، به صورت حق‌الزحمه‌ای با کانون همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول