اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین شورای فرهنگ عمومی ابرکوه مطرح شد

برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگ رضوی در ابرکوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگ رضوی در ابرکوه خبر داد.

برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگ رضوی در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در سال جاری ضمن تقدیر از حضور مردم ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: امیدواریم در برگزاری مراسم افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی استان یزد در ابرکوه، شاهد همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها باشیم.

رئیس اداره ارشاد ابرکوه یادآور شد: از برنامه‌هایی که در هفته فرهنگ رضوی در ابرکوه برگزار خواهد شد، افتتاحیه جشنواره فرهنگ رضوی در این شهرستان است.

وی در بخش دیگری از این نشست بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم به پاسداشت مقام علمی عزیزالدین نسفی، کنگره‌ای در سطح ملی یا حتی بین‌المللی برگزار شود تا ضمن گرامیداشت مقام علمی و تاریخی این شخصیت، برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها و توانایی‌های ابرکوه نیز گام برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه همچنین در بحث برنامه‌های ویژه نیمه شعبان در ابرکوه نیز خاطرنشان کرد: مطابق مذاکرات و توافقات به عمل آمده، تلاش می‌کنیم تا در نیمه شعبان امسال میزبان دکتر محمدحسین رجبی دوانی باشیم.

عادل تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در ایام باقی مانده ماه شعبان، مراسم‌ها و جشن‌های بزرگی را با رعایت اصول دینی و بومی برگزار کنیم.

وی یادآور شد: نیمه شعبان از اعیاد مهم و اصلی شیعیان جهان است و باید در شأن جایگاه اهل بیت (ع) برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، ورود برخی دیدگاه‌ها و عقاید در جشن‌های شعبانیه به ویژه نیمه شعبان را نادرست خواند و افزود: برخی اقدامات نه تنها در شأن ائمه اطهار (ع) نیست، بلکه از شیعیان نیز چنین برنامه‌ها و اقداماتی انتظار نمی‌رود.

انتهای پیام/2464/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول