اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری رودسر:

1400 نفر در کانون پرورش فکری رودسر عضو هستند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر بالغ بر یک‌هزار و 420 عضو پسر و دختر دارد.

1400 نفر در کانون پرورش فکری رودسر عضو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سیما یاوری امروز در جلسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: کانون به دنبال چاره‌اندیشی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر با اجرای برنامه‌های متنوع امکان رشد و شکوفایی را برای گروه‌های سنی مختلف فراهم می‌کند.

این مسئول کانون را آماده ثبت‌نام از متقاضیان دانست و تصریح کرد: کتابخانه‌های کانون تنها جایی برای خواندن و به امانت گرفتن کتاب است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و فعالیت‌های ویژه اسلامی را از اقدام‌های کانون مذکور ذکر کرد.

یاوری اذعان کرد: قصه‌گویی، روخوانی کتاب، تحقیق و پ‍‍ژوهش، تهیه نشریه دیواری، نمایش خلاق و کاردستی خلاق و... از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این موسسه است.

وی آموزش نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، ظریف‌بری با چوب، مجسمه‌سازی با خمیر و گل چینی را از برنامه‌های هنری کانون پرورش فکری رودسر برشمرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر اجرای طرح‌های ادبی، آموزش شعر و قصه و... را از برنامه‌های ادبی و آموزش نجوم، رباتیک، رایانه و... را از برنامه‌های علمی این نهاد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با قرآن و حدیث، آشنایی با احکام از فعالیت‌های خاص اسلامی این کانون است.

یاوری با اشاره به اینکه کانون رودسر بالغ بر یک‌هزار و 420 عضو پسر و دختر دارد، یادآور شد: این موسسه با 10 هزار جلد کتاب برای امانت به اعضا آماده ثبت‌نام از متقاضیان برای ایام تابستان است.

به گفته وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای وسیع‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودک و نوجوانان بوده که در راستای فراگیر کردن کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/84001/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول