اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

حماسه سیاسی پاسخ شیطنت رسانه‌های معاند را داد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سیاسی پاسخ شیطنت رسانه‌های معاند را داد و رسوایی فضاحت باری را برای آنان به ارمغان آورد.

حماسه سیاسی پاسخ شیطنت رسانه‌های معاند را داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، روح‌الله عباسپور بعد از ظهر امروز در همایش حماسه‌سازان سیاسی در مسجد جامع شهر بویین زهرا ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه، حماسه سیاسی را بستر‌ساز حماسه اقتصادی بیان کرد و گفت: حماسه اقتصادی زاییده حماسه سیاسی 24 خرداد ملت ایران است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: عمق ژرف‌نگری‌ها و بصیرت عمیق مقام معظم رهبری برای هدایت ملت، خاری بر چشمان کینه‌ورزان بوده و آنان را رسوا کرده است.

وی به تهاجم گسترده رسانه‌های بیگانه، هم‌سویی جریان‌های خارجی و داخلی با همدیگر، تشدید تحریم و تخریب اشاره کرد و هدف دشمنی‌ها را ایجاد مانع بر سر راه تحقق حماسه جمعه گذشته دانست.

عباسپور ادامه داد: ملت ایران با وجود توطئه‌ها و با لطف و هدایت‌های رهبری فرزانه انقلاب همراه با بصیرت، آگاهی و روحیه استکبار‌ستیزی حماسه سیاسی را به اوج خود رساند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اذعان رسانه‌های بیگانه در خصوص ناکامی در غلبه بر ملت ایران تصریح کرد: بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان و رسانه‌های مخرب دیگر در زمان پیش از انتخابات با تخریب برخی چهره‌های انتخاباتی تشویش و تشنج را دنبال می‌کردند، اما با خلق حماسه به یاد‌ماندنی رهبری، ملت و تمام دلسوزان پیروز نهایی انتخابات محقق شد.

عباسپور قانون‌ و اخلاق‌مداری کاندید‌اهای ریاست جمهوری در زمان پیروزی یک کاندید از میان خود را ستودنی خواند و همدلی و همگرایی را دستاورد حماسه بزرگ 24 خرداد بیان کرد.

وی از صدا‌ و سیما به خاطر تلاش در ایام انتخابات تشکر کرد و افزود: دکتر حسن روحانی پس از این انتخابات با کسب حداکثر آرا از صندوق‌های رأی، ریاست عالی‌ترین منصب اجرایی کشور را عهده‌دار شد که نمایندگی رهبری فرزانه انقلاب در شورای عالی امنیت، حضور پنج دوره‌ در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های رئیس دولت منتخب است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی سوابق مدیریت و اجرایی منتخب ملت را تشریح کرد و افزود: نایب‌رئیسی مجلس شورای اسلامی در یکی از دوران‌های اصولگرایی، دبیری شورای عالی امنیت ملی، فعال روابط دیپلماتیکی جزو سوابق رئیس جمهور منتخب ملت است.

عباسپور ابراز داشت: رئیس جمهور منتخب به دنبال به کارگیری نیروهای معتدل، اصولگرا و اصلاح‌طلب و نیز نفی جریان‌های افراطی است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجدد اصولگرایان در بسیاری از شهر‌ها در کسوت اعضای شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و توسعه شهری را مهم‌ترین وظیفه برای این قشر برشمرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول