اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

خلق حماسه سیاسی لبیک واقعی به منویات رهبر انقلاب بود

امام جمعه شهر دهگلان گفت: خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد لبیک به منویات مقام معظم رهبری و گفتن "نه" بزرگی به دشمنان و بدخواهان نظام بود.

خلق حماسه سیاسی لبیک واقعی به منویات رهبر انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا ملاجمال جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهگلان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ملت وفادار ایران در روز تاریخی 24 خرداد بار دیگر عمق وفاداری و اوج ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر پرچم عزت این سرزمین را بلند کردند تا دشمنان و بدخواهان نظام از حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های اشتباه و غلط خود درس عبرتی دیگر بگیرند.

وی تمام منتخبان مردم را قابل احترام و پذیرش از سوی همگان توصیف کرد و افزود: هر رأیی که این ملت به کاندیدایی داد، در حقیقت رأی به حقانیت نظام اسلامی و اصالت آن بود که نباید این رأی‌ها مورد بی‌حرمتی و بی‌توجهی قرار گیرد.

ماموستا جعفری تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب کشور، رئیس جمهور 70 میلیون ایرانی است که با احساس وظیفه، تکلیف و تبعیت از  رهبر عزیز و حرمت گذاشتن به خون شهدا و عزتمندی واقعی باید کشور را در مسیر توسعه، پیشرفت و ترقی حرکت دهد و بیش از آن که به گروه، حزب یا جریانی وابسته باشد خود را مرهون و مدیون تک‌تک رأی این ملت بداند.

وی خاطرنشان کرد: منتخبان شوراهای شهر و روستا نیز در شاکله‌ای کوچک‌تر وظیفه‌ای سنگین و رسالتی عظیم بر عهده دارند تا با تمام توان بکوشند رسالت تاریخی خود را در انجام وظیفه بی‌منت به مردم نشان دهند.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما به یک آرامش، اعتدال و دوری از هرگونه افراط و تفریط نیاز دارد و ضروری است منتخبان مردم با پرهیز از هرگونه تک‌روی و اعمال سلیقه با وحدت و همدلی بیشتر کارها را به پیش ببرند.

امام جمعه شهر دهگلان حضور مردم را دشمن‌شکن، ناامیدکننده و یأس‌آور برای مستکبران روزگار توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان این ملت همیشه مأیوس و ناامید از اراده این ملت هستند.

امام جمعه دهگلان گفت: مردم شهرستان نیر با مشارکت 87 درصدی بار دیگر اوج وفاداری و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

ماموستا جعفری در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان افزود: مردم همه به پای صندوق‌های رأی آمدند و با انتخاب رئیس جمهور منتخب به دنیا ثابت کردند که دموکراسی حقیقی، دموکراسی برگرفته از اراده و شعور این ملت است که همیشه دشمن را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/79013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول