اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از جلسه شورای شهر گرگان گزارش می‌دهد

از تبریک حماسه سیاسی تا تاکید اعضای شورای شهر بر اتمام قرارداد شرکت نقشینه

در اولین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان پس از خلق حماسه سیاسی 24 خرداد 1392، تقدیر از خلق حماسه سیاسی مردم و تذکر اعضای شورای به شهردار در خصوص شرکت تبلیغاتی نقشینه در پانصدو بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورا مطرح شد.

از تبریک حماسه سیاسی تا تاکید اعضای شورای شهر بر اتمام قرارداد شرکت نقشینه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان در پانصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که در واقع نخستین جلسه رسمی و علنی این شورا پس از خلق حماسه سیاسی مردم بوده با قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خلق حماسه سیاسی 24 خرداد را اقدامی ارزشمند و حماسه‎ای است.

حسین ربیعی رئیس شورای اسلامی گرگان اظهار داشت: مردم با انتخاب رئیس‌جمهور و شورای اسلامی شهر و روستا با این سطح مشارکت، حماسه‎ای دیگر همچون حماسه‎های دیگر در سال‎های گذشته را خلق کردند.

وی در ادامه با اشاره به پایان یافتن مدت قرارداد شرکت تبلیغاتی نقشینه با تذکری به شهردار گرگان خواست تا قرارداد شرکت نقشینه مورد بررسی قرار بگیرد تا حقوق شهروندان تضییع نشود.

برگزاری جلسه مشترک اعضای شورا، مدیران شرکت‎های تبلیغاتی و اهالی رسانه

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک به عبدالرضا چراغعلی نایب رئیس دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان که در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی گرگان به عنوان نفر اول از سوی مردم انتخاب شد تبریک گفت و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز که خلق حماسه بی‎نظیری را رقم زدند، قدردانی کرد.

علی کلاتی در خصوص شرکت تبلیغاتی نقشینه پیشنهاد داد تا جلسه‎ای مشترک با حضور مدیران شرکت‎های تبلیغاتی نقشینه و دیگر شرکت‎ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شود و ابعاد گوناگون تبلیغات شهری و همچنین مدت قرارداد شرکت‎های تبلیغاتی در شهر گرگان مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شایان ذکر است که تعدادی از اعضای شورای اسلامی گرگان در جلسات مختلف به خصوص در مدت اخیر تذکرات پیاپی را در خصوص پایان مدت قرارداد شرکت تبلیغاتی نقشینه داده‎اند اما علی کلاتی یکی از اعضای شورای اسلامی تاکید دارد که قرارداد این شرکت همچنان ادامه دارد و مدت قرارداد به پایان نرسیده که مقرر شد در صورت برگزاری این جلسه مشترک اسناد و مدارک قرارداد دو طرف ارائه شود تا هرگونه شبهه در این خصوص از بین برود.

مردم با آرای خود وظیفه سنگینی را بر دوش افراد منتخب گذاشتند

ناصر گرزین عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز با اشاره به اینکه برنده واقعی در این حماسه سیاسی مردم و نظام است، خاطرنشان کرد: نکته‎ای که همه باید به آن توجه کنیم این است که انتخابات با این شکوه و عظمت برگزار شده و آن چیزی که امروز بسیار مهم است وظیفه‎ سنگینی است که مردم با انداختن آرای خود به داخل صندوق‎ها بر گردن ما قرار داده‎اند.

وی ادامه داد: تک‌تک افراد شورا و شخص رئیس‌جمهور منتخب مردم امروز باید به وعده‎هایی که در دوران تبلیغات داده‎اند عمل کنند و اعتمادی که مردم به آنها کرده‎اند را به نحو احسن پاسخگو باشند.

تاکید فائزه عبدالهی بر اتمام قرارداد شرکت نقشینه / اتمام قرارداد به شرکت نقشینه ابلاغ شده است

فائزه عبدالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص پایان قرارداد شرکت تبلیغاتی نقشینه اعلام کرد: پس از درج خبری با عنوان «با اتمام قرارداد فیمابین؛ شرکت نقشینه تبلیغات شهری را به شهرداری تحویل می‎دهد» در سایت خبری شورای شهر گرگان در هشتم خرداد 1392 مصاحبه‎ای با مضمون و محتوای مشترک در دو نشریه استان و برخی از پایگاه‎های اطلاع‌رسانی به نقل از مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغاتی نقشینه منعکس شده است که توضیح چند نکته پیرامون اظهارات مطرح شده در این مصاحبه برای تنویر افکار عمومی الزامی است.

وی اظهار داشت: در بخشی از اظهارات نقل شده طی این مصاحبه عنوان شد که نامه شهرداری به شماره و تاریخ 11163.1 مورخ 92/2/29 مبنی بر اعلام اتمام قرارداد به این کانون ارجاع نشده است و مدیریت کانون نقشینه از طریق سایت خبری شورای شهر از محتوای آن مطلع شده است، در حالی که پاسخ نامه مذکور از طریق وکیل این کانون به شماره 12/235 در تاریخ 92/3/8 به دبیرخانه شورای شهر گرگان ارسال شده است.

قرارداد شرکت نقشینه در اردیبهشت ماه سال‌جاری به اتمام رسیده است

عبدالهی ادامه داد: یکی دیگر از ادعاهای مطرح شده مدیریت این کانون در مصاحبه تنظیم شده این بود که قرارداد این کانون هنوز به اتمام نرسیده است و آنها تا تاریخ 15 آذر 92 طرف قرارداد شهرداری هستند، در حالی که در مصوبه شورای اسلامی شهر برای انعقاد قرارداد با این کانون به شماره 89.42069.3 مورخ 89/2/29 به صراحت قید شده است که تمدید تاریخ قرارداد شماره 41202.1 – 84/9/26 شهرداری با این کانون از تاریخ 89/2/1 به مدت سه سال شمسی است و تاریخ ثبت قرارداد نمی‎تواند حاکم بر مصوبه قانونی شورای شهر باشد.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر بر اساس آئین‌نامه مالی شهرداری‎ها و همچنین قرارداد فیمابین اختیار کاهش و افزایش قراردادها تا 25 درصد به شهرداری واگذار شده است و در قرارداد مذکور نیز آیتم زمان مشمول این افزایش و کاهش 25 درصدی است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: لازم به توضیح است که موارد فوق‌الذکر در نامه شماره 1544.1 مورخ 1392/3/19 شهردار محترم گرگان به کانون نیز به صراحت قید شده و شهرداری به کانون اعلام کرد که حداکثر ظرف 10 روز آینده نسبت به اتمام قرارداد و تعیین تکلیف امکانات تبلیغاتی موجود اقدام کند و چنانچه این کار انجام نشود شهرداری با استفاده از ظرفیت قانونی قرارداد، امکانات موجود را در جهت حمایت از منافع بیت‌المال تعیین تکلیف نموده و جمع‌آوری خواهد کرد.

تبلیغات گرگان 8 سال در انحصار نقشینه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شرکت تبلیغاتی نقشینه از سال 1384 به صورت انحصاری تمام فعالیت‎های تبلیغاتی را در اختیار خود قرار گرفته است، به طوری که در این چند سال آنقدر فعالیت این شرکت گسترده بوده که مجالی برای فعالیت دیگر شرکت‎های تبلیغاتی در شهر گرگان وجود نداشته است.

آخرین اقدام تبلیغاتی این شرکت نیز نصب تلویزیون شهری در میدان ولیعصر بوده است که با هزینه چندصد میلیونی نصب و راه‎اندازی شده که خود این تلویزیون شهری بحث‎‎های زیادی را در بین مردم و مسئولان و اصحاب رسانه به راه انداخته است.

این جلسه با شش عضو شورای سوم به صورت رسمی و علنی تشکیل شد و حبیب‌الله قبیشلی، محمدرضا سبطی و زهرا نورا اعضای غایب پانصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان بودند.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول