اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی:

30 درصد از آب‌های استحصال شده استفاده بهینه می‌شود

دبیر امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی گفت: میزان 30درصد از آب‌های استحصال شده استان استفاده بهینه می‌شود.

30 درصد از آب‌های استحصال شده استفاده بهینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی ظهر امروز در نشست خبری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، اظهار کرد: دبیرخانه امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو 20 سال گذشته در بدنه این وزارتخانه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه آخرین دبیرخانه امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی تشکیل شده است، اذعان داشت: این دبیرخانه در نیمه دوم سال 90 در شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی مستقر بوده و هم‌اکنون از سال 91 در شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی مستقر شده است.

عضویت 10 عضو فعال در امور فرهنگی آبفا

دبیر امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دبیرخانه امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو برای سازماندهی امور فرهنگی و دینی شکل گرفته است، تصریح کرد: در خراسان جنوبی 10 نفر عضو فعال برای مسائل فرهنگی وجود دارد و 40 نفر اعضای شورای فرهنگی هستند.

حسینی از کسب مقام نخست مشارکت‌های قرآنی و مسابقات قرآنی وزارت نیرو خبر داد و افزود: مجموعه وزارت نیروی خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی سال گذشته رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دبیرخانه امور دینی و فرهنگی وزارت نیروی خراسان جنوبی حول پنج موضوع است، ادامه داد: این پنج موضوع شامل اقامه نماز، قرآن و اهل‌بیت(ع)، خانواده و فرزندان، عفاف و حجاب، امر به ‌معروف و نهی از منکر است.

رسالت آب و فاضلاب گسترش فرهنگ استفاده درست از آب است

دبیر امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی یادآور شد: کلاس‌های اوقات فراغت با برنامه‌های قرآنی، ورزشی و زبان برای فرزندان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در خراسان جنوبی با کمبود آب روبرو هستیم، افزود: رسالت مهم دبیرخانه دینی و فرهنگی وزارت نیرو گسترش فرهنگ صرفه‌جویی و استفاده صحیح از آب در بین مردم است.

وی، مهم‌ترین ماده در روی کره زمین را آب دانست و اضافه کرد: وزرات نیرو با همکاری اصحاب رسانه می‌تواند قدم‌های مؤثری برای استفاده بهینه از منابع آب داشته باشد.

آبرسانی 394 روستا با تانکر

دبیر امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان مستعد کشاورزی نیست، گفت: باید به دنبال گسترش صنعت بوده و کشاورزی گلخانه‌ای را گسترش دهیم.

حسینی با بیان اینکه 30 درصد از آب‌های استحصال شده خراسان جنوبی استفاده بهینه می‌شوند، عنوان کرد: در استان حدود 394 روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/69021/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول