اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز قزوین

رتبه شایسته ترویج نماز به تعاون روستایی قزوین رسید

بر اساس ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز قزوین، رتبه شایسته ترویج نماز برای دومین سال متوالی به تعاون روستایی قزوین رسید.

رتبه شایسته ترویج نماز به تعاون روستایی قزوین رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بر اساس ارزیابی صورت گرفته سالانه ستاد اقامه نماز استان قزوین، سازمان تعاون روستایی استان قزوین برای دومین سال متوالی رتبه شایسته را در توسعه فرهنگ قرآنی و عترت در سطح این استان کسب کرده است.

ناطق معین‌الدین پیرامون کسب رتبه شایسته اقامه‌ نماز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به عملکرد تعاون روستایی در حوزه اقامه نماز تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با تداوم همکاری و تلاش بیشتر و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بتوان رتبه تقدیر ویژه را کسب کرد.

مدیر تعاون روستایی قزوین با اشاره به برگزاری نشست‌های صالحین در این سازمان عنوان کرد: نشست‌های شجره صالحین توسط نماینده ولی فقیه این سازمان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مقداد در تعاون روستایی به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه جلسات حلقه صالحین از فعالیت‌های بسیار خوب و شایسته است، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جلساتی بسیار ضروری است و گسترش این جلسات را باید به لحاظ کمی و کیفی مورد توجه قرار داد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: نشست‌های حلقه‌های صالحین در این مدیریت با حضور کلیه همکاران با موضوعات و مباحث مختلف برگزار می‌شود.

گفتنی است، بر اساس ابلاغ ستاد اقامه نماز استان قزوین در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان تعاون روستایی موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر اقامه نماز شده است.

برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و حضور در جلسات مستمر شورای اقامه نماز،‌ فعال بودن نمازخانه‌های ادارات زیر مجموعه، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جزو معیار‌های انتخاب سازمان برتر در انجام فریضه الهی نماز توسط ستاد اقامه نماز استان است.

اجرای مسابقه کتابخوانی، دوره‌های آموزشی ترجمه و تفسیر قرآن کریم، جلسه‌های حلقه صالحین، احکام نماز، امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسم نماز جزو مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه شورای اقامه نماز مستقر در سازمان تعاون روستایی استان قزوین است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول