اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

آغاز فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از آغاز فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز همزمان با سراسر کشور در همدان خبر داد.

آغاز فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان و نویسندگان جوان در ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار داشت: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و سبک زندگی و با رویکرد سلامت اقتصادی شهریورماه سال جاری به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز به منظور ترویج فرهنگ نماز، بیان نقش آن در سبک زندگی جوامع اسلامی و تأثیر آن بر اقتصاد با بهره‌مندی از نظر و رأی اندیشمندان، محققان و پژوهشگران اقدام به فراخوان مقالات کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و سالم، نماز و کاهش آسیب‌های اقتصادی را از محورها و موضوعات فراخوان این اجلاس بیان کرد.

وی اظهار داشت: موضوعات و مقالات می‌تواند در راستای محورهای ذکر شده و یا خارج از موضوعات باشد.

حسنی‌حلم مهلت ارسال مقالات را 31 تیرماه سال جاری بیان کرد و گفت: اعلام نتایج مقالات نیز 30 مردادماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و دومین اجلاس سراسری نماز چاپ و منتشر خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان همچنین از برگزاری پانزدهمین جشنواره نویسندگان جوان در همدان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف شناسایی استعدادهای خلاق جوانان در بعد نویسندگی و سوق دادن نویسندگان در عرصه فرهنگ دینی به ویژه نماز برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 230 نویسنده جوان در این برنامه اظهار داشت: از این تعداد هفت نفر برگزیده کشوری بودند و از بقیه شرکت‌کنندگان در همه شهرستان‌های استان تجلیل به عمل آمده است.

حسنی‌حلم از ایجاد انجمن نویسندگان جوان در ستاد اقامه نماز استان خبر داد و افزود: در این انجمن علاوه بر حمایت از نویسندگان کلاس‌های آموزشی نیز پیش‌بینی شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: فراخوان شانزدهمین دوره نویسندگان جوان ارائه شده که تا پایان آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89017/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول