اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نماز جمعه خورموج عنوان کرد

برگزاری مسابقه عکاسی توسط ستاد نماز جمعه در ایام ماه رمضان

مسئول ستاد نماز جمعه خورموج گفت: در ایام ماه رمضان مسابقه عکاسی توسط ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود و همه اقشار می‌توانند با حضور در مصلای امام خامنه‌ای در روزهای جمعه در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

برگزاری مسابقه عکاسی توسط ستاد نماز جمعه در ایام ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مسئول ستاد نماز جمعه خورموج صبح امروز در جلسه ستاد نماز جمعه خورموج که با حضور همه اعضا تشکیل شد، صعود تیم ملی ایران به برزیل و خلق حماسه 24 خرداد ماه را تبریک گفت.

عبدالکریم سرادار افزود: خلق حماسه سیاسی لبیک به ندای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در ایام ماه رمضان مسابقه عکاسی توسط ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود و همه اقشار می‌توانند با حضور در مصلای امام خامنه‌ای در روزهای جمعه در این مسابقه بزرگ شرکت نمایند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح نیز ضمن تبریک حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حماسه سیاسی ملت موجب ناامیدی و یاس دشمنان و باطل شدن نقشه‌های استکبار شد.

امام جمعه خورموج همچنین با تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه که به صورت مستمر و ممتد انجام وظیفه می‌کنند، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم امید می‌رود مسئولان نسبت به تامین وسیله نقلیه جهت جابه‌جایی نمازگزاران اقدام نمایند.

مصلح با سپاسگزاری از صدا و سیمای مرکز استان گفت: امید می‌رود صدا و سیما همچون گذشته نسبت به پوشش خطبه‌های نماز جمعه با ستاد نماز جمعه همکاری و مساعدت نمایند.

در ادامه نیز اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول