اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری نماز جماعت در 750 مدرسه استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نماز جماعت در 750 مدرسه استان برگزار می‌شود.

برگزاری نماز جماعت در 750 مدرسه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز در مدارس استان زنجان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال تحصیلی 291 نفر از روحانیون برای اقامه نماز جماعت در مدارس فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: روحانیون در 359 مدرسه نماز جماعت برگزار می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 70 هزار نفر از دانش‌آموزان در نماز جماعت حضور داشتند، تصریح کرد: در مجموع در 750 باب از مدارس استان زنجان نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نماز جماعت در حدود 400 باب از مدارس استان زنجان با تلاش مربیان پرورشی برگزار می‌شود، اضافه کرد: توان جذب و ساماندهی بیش از 291 روحانی در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان وجود نداشت.

نظری با بیان اینکه مدارس استان زنجان ظرفیت ساماندهی بیش از 700 روحانی را دارند، ادامه داد: می‌توان حدود 100 نفر از روحانیون را در مدارس شبانه‌روزی اقامت داد.

وی یادآور شد: در مجموع 150 باب مدرسه شبانه‌روزی در استان زنجان وجود دارد که امکان استقرار روحانیون در این مدارس وجود دارد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول