اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور-5

آیت‌الله نمازی: روح امام و شهدا نظاره‌گر حضور ملت ایران در انتخابات هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: رئیس جمهور منتخب باید شعارها، طرح‌ها و برنامه‌هایی که وعده داده با تشکیل کابینه‌ای قدرتمند و باتجربه به مرحله اجرا برسانند.

آیت‌الله نمازی: روح امام و شهدا نظاره‌گر حضور ملت ایران در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی پس از حضور در شعبه سیار 178 اخذ رأی مستقر در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از خلق حماسه شکست حصر آبادان، آزادسازی خرمشهر، بیت‌المقدس، کربلای 5 و عملیات فاو، امروز روز موعد و حماسه آفرینی دیگری توسط ملت قهرمان ایران فرا رسیده است که با حضور همگانی خود در انتخابات یک روز ماندگار و حماسه دیگری را در تاریخ حماسه‌های نظام اسلامی رقم بزنند.

وی افزود: امروز، روزی است که ملت ایران شعور، آگاهی، فداکاری، ایثار، تعهد و پایبندی خودش را برای دفاع از اسلام و آمادگی خودش را برای حضور در عرصه نهضت مصلح جهانی حضرت بقیةالله الاعظم(عج) نشان خواهد داد و به معنای دیگر مشارکت در انتخابات تمرین و آمادگی برای شرکت در ظهور نورانی امام زمان(عج) است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، زیباترین لحظه امروز را حضور همه واجدین شرایط در پای صندوق‌های آرا دانست و گفت: امروز، روح بلند امام در عالم برزخ و همه شهدا نظاره‌گر حضور ما در انتخابات هستند، اگر همه واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، سیلی بزرگ و محکمی بر صورت خبیث آمریکا و استکبار و صهیونیست جهانی زده می‌شود.

نمازی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن از سال گذشته برای برگزار نشدن انتخابات در ایران گفت: دشمن وقتی متوجه شد چنین توانی را ندارد تلاش زیادی برای عدم حضور مردم در انتخابات و سرد جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی داشت اما امروز با حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمن این آرزو را نیز مانند دیگر آرزوهای خود به گور خواهد برد و انقلاب اسلامی همچنان با هدایت و سکانداری مقام معظم رهبری در عرصه جهانی به پیش خواهد رفت.

وی همچنین تأکید کرد: هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری که توسط اکثریت آرا ملت به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شوند باید شعارها، طرح‌ها و برنامه‌هایی را که در مناظرات خود بیان کردند با تشکیل کابینه‌ای قدرتمند و با کمک گرفتن از افراد توانمند و دارای تجربه کاری و تخصص در موضوعات مختلف به مرحله اجرا برسانند.

به گفته وی، در جهت رفع مشکلات و کمبودهای مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه‌های معیشتی، اصلاح امر معاش و زندگی مردم، اشتغال، ازدواج و مسکن جوان‌ها تلاش کند.

امام جمعه کاشان همچنین توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی را که تهدیدی برای جوانان است را یکی دیگر از اولویت‌های دولت آینده دانست و ابراز داشت: امروز دنیا در معرض تهدید جدی بحران هویت و اخلاق است و فساد همه کره زمین را فراگرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تربیت و تهذیب نسل جوانان را یکی دیگر از وظایف مهم دولت‌مردان آینده کشور قلمداد کرد و بیان داشت: جوانان امروز که هر یک از آنان در آینده مسئولیتی را در کشور بر عهده دارند نیازمند برنامه‌ریزی هستند تا به گونه‌ای تربیت شوند که اهل دنیا و دنیاخواهی و دنیاطلبی نباشند.

وی تأکید کرد: اگر دولتمردان، برای خدا و با قصد قربت وارد میدان شوند بسیاری از مشکلات کشور و مردم حل خواهد شد اما اگر خدای ناکرده مدیران کشور و مسئولان به دنبال نام، نان و پست و مقام باشند خطر بزرگی برای کشور ایجاد می‌شود.

نمازی بیان داشت: انتظار می‌رود همان گونه که از آغاز خداوند متعال پشتیبان امام راحل، مقام معظم رهبری و ملت ایران بود، همچنان، نصرت الهی ادامه پیدا کند.

وی در ادامه آرای ملت را امانت مردم در نزد برگزارکنندگان انتخابات دانست و گفت: مردم مجریان انتخابات را امین خود دانسته و سعی و تلاش آنها نیز باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ گونه شک و شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/2406/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول