اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پسر آیت‌الله طاهری خبر داد

اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله طاهری توسط آیت‌الله شبیری زنجانی در روز سه‌شنبه

پسر آیت‌الله طاهری گفت: پیکر آیت‌الله طاهری روز سه شنبه 14 خرداد از محله حسین‌آباد تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود.

اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله طاهری توسط آیت‌الله شبیری زنجانی در روز سه‌شنبه

محمد طاهری لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مراسم تدفین آیت‌الله جمال طاهری که صبح امروز در اثر کهولت سن و مشکلات تنفسی دار فانی را وداع گفت از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 14 خردادماه از محل مسجد حسین‌آباد به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

محل دفن آیت الله طاهری در گلستان شهدای اصفهان 

وی افزود: محل دفن ایشان در گلستان شهدای اصفهان است و با توجه به اینکه پسر شهید ایشان جزو مفقودین جنگ تحمیلی هستند محل دفن ایشان در مکان یادمان وی خواهد بود چرا که آیت‌الله طاهری خود نماد جبهه، جنگ، مبارزه با طاغوت و از خودگذشتگی بود که از 45 سال پیش مبارزات خود بر علیه رژیم پهلوی را آغاز کرد و در دوران دفاع مقدس نیز از خودگذشتگی بسیاری نشان داد.

پسر آیت‌الله طاهری تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی درباره تشییع پیکر ایشان در سایت http://www.ataheri.ir اعلام می‌شود.

به گزارش فارس آیت‌الله سید جلال‌الدین طاهری متولد 1305 نخستین امام جمعه شهر اصفهان بود به طوریکه قبل از انقلاب نیز به اصرار امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری نماز جمعه در مسجد اعظم حسین‌آباد کرد

آیت‌الله سید جلال‌الدین طاهری که مبارزات زیادی با رژیم پهلوی داشت از حدود یک ماه پیش به دلیل عارضه تنفسی در بیمارستان بستری بود که صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول