اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز اصفهان خبر داد

اجرای طرح یاوران نماز در استان اصفهان

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان از اجرای طرح یاوران نماز در سال جاری در این استان خبر داد.

اجرای طرح یاوران نماز در استان اصفهان

رضا جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این طرح علاوه بر حضور جوانان علاقه‌مند شهرها و روستاهای استان اصفهان از دیگر اقشار جامعه نیز به عنوان یاور و مبلغ نماز بهره گرفته شده تا جمعیت هدف با فرهنگ نماز آشنا و مأنوس ‌شوند. 

وی جذب نوجوانان و جوانان به نماز را یکی از مهمترین اهداف طرح یاوران نماز اعلام کرد و افزود: در مراسم اعتکاف امسال تعداد زیادی از جوانان علاقه‌مند به حضور در طرح یاوران نماز آمادگی خود را برای حضور در این طرح اعلام کردند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در ادامه استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج نماز را یکی‌دیگر از برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان اصفهان عنوان کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی برای ترویج و تبلیغ این فریضه الهی در قالب برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی با موضوع نماز در سطح استان اصفهان و نیز برپایی مسابقات کشوری وبلاگ‌نویسی در دستور کار ستاد اقامه نماز استان اصفهان است. 

جدیدی، برگزاری نماز در فضای مجازی را یکی از ابتکارات نوین ستاد اقامه نماز استان اصفهان ذکر کرد و بیان داشت: استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ نماز با ارائه مقالات، شعر، کتاب و داستان‌نویسی با موضوع نماز به جای بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند نقش مهمی در ترویج نماز از طریق فضای مجازی داشته باشد.

جدیدی، تغییر رویکرد نوجوانان و جوانان از بازی یارانه‌ای به نماز را یکی از مهمترین برنامه‌های امسال ستاد اقامه نماز استان اصفهان اعلام و عنوان کرد: در این برنامه کاربران با ارائه کتاب، مقاله و شعر در مسابقات شرکت داده شده و بعد از داوری آثار رسیده به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول