اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

اجرای 13 برنامه فرهنگی و آموزشی نماز در استان فارس

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اجرای 13 برنامه آموزشی و فرهنگی در زمینه نماز در سال 1392 در سطح این استان خبر داد.

اجرای 13 برنامه فرهنگی و آموزشی نماز در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی در نخستین نشست دبیران اقامه نماز شهرستان‌های فارس اظهار داشت: بیش از 90 درصد زندانیان در بدو ورود به زندان‌ها نمازخوان نیستند.

وی گفت: چشمه‌های جوشان محبت، عشق، صمیمیت، انصاف، تقوا، صبر و دین‌داری در نماز تجلی می‌یابد و کودکان و نوجوانان از طریق آشنایی با نماز قرآن، رنگ خدایی به خود گرفته و به سوی فلاح و رستگاری گام برمی‌دارند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در ادامه از اجرای 13 برنامه آموزشی و فرهنگی در سال 1392 در سطح این استان خبر داد و افزود: اولویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در سال جاری با زیر پوشش قرار گرفتن مخاطبان در مناطق محروم و زنان است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های لازم در استان فارس برای گسترش فرهنگ نورانی نماز، اظهار امیدواری کرد که با همکاری موثر دستگاه‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی بتوانیم این فعالیت‌ها را گسترش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، با اشاره به وجود مشکلات اخلاقی، اقتصادی و خانوادگی که در ابعاد مختلف جامعه مشاهده می‌شود، توجه به ارزش‌های دینی و اقامه نماز را کلید حل این معضلات دانست و افزود: آثار و برکات نماز در آیات متعدد الهی ذکر شده و مدیران اجرایی و متولیان امور فرهنگی باید اشاعه فرهنگ نورانی نماز را سرلوحه برنامه‌های فرهنگی خود قرار دهند.

در نشست دبیران ستاد اقامه نماز که در شهرستان فیروزآباد تشکیل شد، مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این ستاد تشریح شد.

انتهای پیام/2448/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول