اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ملت علی‌رغم تحریم‌ها جواب محکمی به دشمنان داد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: ملت شریف ایران اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها جواب محکمی به دشمنان و استکبار جهانی داد.

ملت علی‌رغم تحریم‌ها جواب محکمی به دشمنان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، داود محمدی عصر امروز در همایش حماسه‌سازان سیاسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ایام سراسر نورانی رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت و زمان مناسبی برای کسب فیوضات و بهره‌مندی از الطاف الهی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: افراد در ماه‌های رجب و شعبان آماده تجلی نور الهی در رمضان شده و از این ماه، به عنوان ماه میزبانی الهی نام برده می‌شود.

وی پیرامون تحقق حماسه عظیم میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ابراز داشت: در روز 24 خرداد ماه تمام افراد مشاهده کردند که علی‌رغم همه گرفتاری‌ها و مشکلات مردم به پای صندوق‌های رأی‌گیری آمده و نشان دادند که به اصول انقلاب اسلامی پایبند و وابسته هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در حماسه سیاسی جمعه گذشته با تمام ظرفیت‌ها وارد عرصه انتخاباتی شده و هوشیاری خود را در زمان رأی‌گیری نشان داد.

محمدی با بیان اینکه بیداری و هوشیاری عمومی حماسه سیاسی 24 خرداد ماه را رقم زد، بیان کرد: مسئولان از این پس مدیون این لطف گران‌سنگ و عظیم مردمی بوده و هستند.

وی با تبریک به حسن روحانی منتخب ملت در روز 24 خرداد ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است رئیس جمهور منتخب بتواند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها راه سربلندی نظام را در چارچوب قوانین پیموده و اقتدار کشور را به پیش ببرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اشرافیت کامل بر امور، سیاست‌های کلی نظام اسلامی را بیان می‌فرمایند، تصریح کرد: مسئولان لازم است دست در دست یکدیگر داده و مشکلات کنونی کشور را بر طرف کنند.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول