اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

حضور ملت در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌های دشمنان است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات پاسخی دندان‌شکن به تمام تهدیدات دشمنان است که می‌خواهند انقلاب اسلامی درگیر مشکلات و نارسایی‌های متعدد باشد.

حضور ملت در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: پیامی که حضور مردم برای دنیا و زالو صفتان غرب و شرق دارد، این است که تحریم در حق این ملت هیچ تأثیری نداشته بلکه اراده آنها را در ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی پرتوان کرده است.

وی با یادآوری اینکه دشمن امروز به خوبی فهمیده است که راهی جز تسلیم شدن در برابر اراده غالب ملت ایران ندارد، تصریح کرد: تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است به اذعان خود دشمنان فلج‌کننده است اما به خوبی می‌بینیم که این آمریکا است که امروز در برابر این ملت فلج شده و در مقابل اراده آنها زانو زده است.

قیاسی تمام کاندیداها را به تمکین در برابر قانون بعد از اعلام نتایج دعوت کرد و افزود: هرگز نمی‌توان با هیاهو و برخی فضاسازی‌های کاذب کار را پیش برد بلکه بهتر است با اعتماد و به وجود آمدن وثوق در بین مردم بهتر از گذشته مسیر عزتمند این نظام را تداوم بخشید.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرسلسله شیاطین روزگار آمریکا تمام هم و غمش را بر این گذاشته است که صحنه انتخابات ایران را به نقطه یأس و ناامیدی ملت تبدیل کند و از همین رو رسانه‌های خارجی نیز تلاش می‌کنند تا حضور ملت را کم رنگ کنند اما در این بین شاخص‌ترین برتری و عزت‌آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران حضور آگاهانه در صحنه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمن امروز بعد از ناکامی در فتنه‌های مختلف این بار با حربه‌ای متفاوت‌تر صحنه همبستگی ملت ایران را به نقطه درگیری و نزاع گروه‌ها تبدیل کرده اما قطعاً ملت ایران با همراهی تمام احزاب، گروه‌ها و نامزدهای انتخابات صحنه رقابت‌های انتخاباتی را به صحنه همدلی‌ها و هم‌افزایی‌ها تبدیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار با گرامیداشت ماه شعبان، ماه غفران و استغفار الهی را ماه آمادگی برای حضور در میهمانی خدا توصیف کرد و یادآور شد: باید از فضیلت‌های ماه شعبان که شامل روزه‌داری، استغفار و صدقه است به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/62003/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول