اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح:

یک گام دیگر تا فتح قله باقی نمانده است / برگ برنده ما در سوریه موجب لغو تحریم‌ها می‌شود

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه یک گام بیشتر به فتح قله استقلال نداریم، گفت: برگ برنده ما در سوریه به خواست الهی موجب می‌شود رژیم صهیونیستی محو و تحریم‌ها برداشته شود.

یک گام دیگر تا فتح قله باقی نمانده است / برگ برنده ما در سوریه موجب لغو تحریم‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام حسین جلالی سه‌شنبه شب در همایش حامیان رهبری، یاوران جلیلی در این شهرستان با تبریک میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: انتخاب آگاهانه، عالمانه و سرشار از معنویت همان چیزی است که دشمن را عصبانی کرده است.

وی افزود: معیار انتخاب ما دین اسلام است که برای آن انقلاب و بیش از 300 شهید تقدیم کرده‌ایم، بنابراین اگر ملاک انتخاب ما دین و اسلام شد، عامل عصبانیت دشمن است، بهترین ملاک قضاوت بین ما و سایر کاندیداها این است که کدام یک از اسلام و قرآن بیشتر می‌گویند و به اسلام پایبندتر هستند.

جلالی تصریح کرد: اگر هدف ما آب و نان و خوراک است، 70 سال پیش کمونیست شوروی زودتر این پرچم را بلند کرده بود، شعار ما اسلام، دین و قرآن است، البته نه اینکه توجه به اقتصاد و معیشت مردم، تورم و بیکاری جوانان نداریم، معتقد هستیم با اجرای احکام اسلامی، احکام دینی و عدالت اسلامی معیشت مردم درست و فاصله طبقاتی برداشته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر دستورات اسلامی در اقتصاد و بانکداری ما انجام شود و با پارتی و رشوه نباشد، قطعا همه مردم منتفع می‌شوند آنچه که بر آن تأکید است و امتیاز کاندیدای ما است، جرأت گفتن مسائل دین است؛ آنچه دشمن را از جلیلی عصبانی کرده پایبند بودن او به گفتمان ارزش‌ها و احیای ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی است.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌ترسد از ایران اسلامی می‌ترسد، هیاهو و جنجالی که اخیرا شبکه‌های دشمن پخش می‌کند که «به جلیلی رأی ندهید او همان حرف‌های رهبر و امام راحل را می‌زند و پای از دست داده در جبهه را گواه حقانیت خود گرفته است و بسیجی است به او رأی ندهید»، هر چه دشمن بگوید به ضررش تمام می‌شود و ما به عکس عمل می‌کنیم.

جلالی با بیان اینکه جلیلی می‌گوید در برنامه من باید سه کانون و ظرفیت معلم، مادر و مسجد آزاد شود، گفت مادر نماد خانواده، معلم نماد فرهنگ و مسجد نماد دین و اسلام است و این کانون‌ها باید فعال شود که دشمن از این عصبانی است.

وی افزود: روز 24 خرداد ماه سال جاری می‌بینیم که رأی جلیلی به دیوار، درخت، سنگ و آجر نقش نبسته، رأی جلیلی بر دل‌های مردم مؤمن و آگاه نقش بسته و خدا دل‌ها را متوجه او ساخته است، همان طور که در نظرسنجی جلیلی هشت درصد از بقیه جلوتر است.

جلالی بیان داشت: دشمن به قوت، قدرت و پیش افتادن جلیلی پی برده، پیامک‌های تخریبی ارسال می‌کند، باید مواظب باشید، تحت تأثیر این پیام‌های تخریبی قرار نگیرید، پیام‌هایی مانند اینکه جلیلی می‌خواهد، کنار برود و یا از فلان جریان است که صحت ندارد.

وی اظهار داشت: در گفتمان جلیلی دشمن پایداری و استقامت می‌بیند، او بر خلاف بسیاری از کاندیداها سیاه‌نمایی نکرد و نظام را زیر سئوال نبرد و نقاط قوت را بیان کرد، جلیلی نگفت من، هیچ وقت از شرایط خانه‌نشینی احمدی‌نژاد نگفت، که گفته بود، جلیلی باید برداشته شود، نگفت، دولت من گفت، منتخب مردم و این نکته مهمی است.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: امروز گفتمان مقاومت، پایداری و ایستادگی، صبر و مقامت در برابر آمریکا و صهیونیسم جواب داده، ما پشت خیمه معاویه هستیم و یک گام بیشتر نمانده که خیمه استکبار فرو بریزد ما در اوج عزت هستیم.

جلالی تصریح کرد: ما در موقعیت اقتدار هستیم، ما امروز پشت دیوار آمریکا سنگربندی می‌کنیم، کشوری که قبل از انقلاب خوار و ضعیف بود، چنین قدرتی پیدا کرده، گام نخست انقلاب ایران شکست کمونیست‌ها بود و گام دوم آن در آینده‌ای نزدیک شاهد فروپاشی استکبار و حذف صهیونیسم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی کاندیداها در باغ سبز بدون پشتوانه به مردم نشان می‌دهند، دشمن تحریم‌ها را بر نمی‌دارد، مگر اینکه ما به اقتدار برسیم، یک گام بیشتر به فتح قله استقلال نداریم و برگ برنده ما در سوریه به خواست الهی موجب می‌شود رژیم صهیونیستی محو و تحریم‌ها برداشته شود.

انتهای پیام/80002/ج40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول