اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

حضور باشکوه مردم نشان‌دهنده بی‌اثر شدن تحریم‌ها است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از حضور بصیر و باشعور مردم داشته و اعلام می‌کنم که تحریم و تهدیدهای دشمن هیچ تأثیری بر ارادت مردم نسبت به نظام نگذاشته است.

حضور باشکوه مردم نشان‌دهنده بی‌اثر شدن تحریم‌ها است

سردار سالار آبنوش امروز در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امنیت و آسایشی را که امروز در حین برگزاری انتخابات حاکم است مرهون خون پاک شهیدان هستیم و مردم ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی می‌توانند شاکر خون شهدا و این نعمت امنیت و آسایش باشند.

وی افزود: در چند سال اخیر دشمنان تلاش کردند تا با اعمال تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای اقتصادی ملت ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کنند اما این حضور تحسین‌برانگیز مردم در پای صندوق‌های رأی که سی و چند سال است تکرار می‌شود نشان داد که این مردم هیچ توجهی به تحریم‌ها، تهدید‌ها و فشارهای اقتصادی ندارند و پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: این حضور پرشور حداکثری و هدفمند و با قصد قربت مردم نشانه بصیرت، آگاهی و همچنین شعور بالای مردم ایران است.

آبنوش عنوان کرد: شواهد نشان می‌دهد که امروز حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند محقق شده و این حماسه سیاسی را باید رسانه‌ها به بهترین نحو ممکن اشاعه و انعکاس دهند.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: با توجه به پیشینه و سبقه تاریخی استان قزوین این انتظار است تا علاوه بر مشارکت بالاتر از میانگین کشوری شاهد ثبت رکورد جدید از مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

آبنوش همچنین خطاب به مردم تأکید کرد: مردم توجه داشته باشند تا با شرکت در ساعات ابتدایی از تعویق انداختن این امر مهم به ساعات پایان جلوگیری کنند چرا که موکول کردن رأی دادن به زمان‌های پایانی خود مردم را به زحمت می‌اندازد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول