اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت سیریک:

تحریم‌ها تأثیری بر حضور گسترده مردم در انتخابات ندارد

امام جمعه اهل سنت سیریک گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان تاثیری بر حضور گسترده مردم و خلق حماسه سیاسی توسط آنها ندارد.

تحریم‌ها تأثیری بر حضور گسترده مردم در انتخابات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ شیخ ابراهیم اسماعیلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار داشت: هدف مقام معظم رهبری از نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی، موضوع انتخابات بود که مردم سیریک اعم از سنی و شیعه هم دل برای خلق حماسه سیاسی ادای دین و وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری به حضور حداکثری تاکید فراوانی دارند و در تمام سخنرانی‌هایشان ضمن تاکید بر هوشیاری مردم به  نقشه‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور ملت و شناخت فرد اصلح تاکید فراوان دارند.

این مسئول بیان داشت: باید با تبیین وضعیت اقتصادی و سیاسی رو به انزوال جامعه آمریکایی و کشورهای اروپایی چهره مذموم و نابود شدنی این کشورها و حقانیت و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران را برای همه ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن با  همه فشارها و تحریم‌هایی که بر علیه ملت بزرگ و همیشه قهرمان ایران  وارد می‌کند به لطف الهی و همت جوانان نخبه و دانشمند ایران اسلامی اصلا به نتیجه مطلوبی نخواهد رسید، اظهار داشت: دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی می‌نمایند و از طرفی دشمنان داخلی نیز همسو با خارج‌نشینان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی سعی در زیر سوال بردن سلامت انتخابات دارند و ما باید در این انتخابات با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه بیشتری نماییم و شاخص‌هایی که برای یک رییس‌جمهور بیان می‌نمایند را ملاک انتخاب اصلح قرار دهیم.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندر سیریک خاطرنشان کرد: فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه یکى از مسایلی است که اسلام مانع از آن است و نباید این اتفاقات باعث عدم انسجام  و بروز مشکلات میان زندگی مردم شود.

اسماعیلی اضافه کرد: از آنجائیکه انتخابات نماد حرکت اسلامی و نوعی هدیه اسلام برای انتخاب سرنوشت هر انسان در جامعه خود است، هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنان و دوستان دیده خواهد شد و برای ملت ایران حرمت و ارزش بیشتری قائل خواهند شد. 

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول