اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

ملت ایران بر تحریم‌های مغرضانه مهر باطل زد

امام جمعه شهر آبیک گفت: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات 24 خرداد بر تحریم‌های مغرضانه، مخالف‌خوان‌های ظالمانه، مصاحبه‌های مغرضانه و دروغین مهر باطل زد.

ملت ایران بر تحریم‌های مغرضانه مهر باطل زد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) اظهار داشت: مردم با خلق حماسه سیاسی ثابت کردند که به اسلام، نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل و خط مقام معظم رهبری وفادار هستند و با حضور خود در 24 خرداد، دشمنان خارجی و ایادی داخلی ‌آنان را خلع سلاح می‌کنند.

وی افزود: دموکراسی سال 88 با دموکراسی 24 خرداد امسال هیچ تفاوتی نداشت، ولی ثابت شد که عده‌ای دموکراسی را به شرط چاقو قبول دارند که این مطلب در این انتخابات خط بطلانی رویش کشیده شد.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم در 24 خرداد با حضور کم‌سابقه، حماسه‌ای در سطح نظام و کشور آفریدند و حماسه سیاسی را به کمال مطلوب رساندند.

موسوی تصریح کرد: دولت‌مردان و مسئولان باید قدردان حماسه سیاسی خلق شده از سوی مردم باشند و در تحقق حماسه اقتصادی تلاش کرده و خیال ملت را از هر جهت آسوده کنند.

مبارزه با مواد مخدر همت مردم و مسئولان را می‌طلبد

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به پنجم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر همت مردم و مسئولان را می‌طلبد، بیان کرد: متأسفانه برخی افراد برای به دست آوردن منافع پست مادی خود دست به تولید و توزیع مواد مخدر می‌کنند که سبب ویرانی بنیان خانواده‌ها و به ویژه نابودی جوانان می‌شود.

موسوی اذعان داشت: مردم و مسئولان باید در پیشگیری از گرایش جوانان به سمت اعتیاد اهتمام داشته باشند تا خدای نکرده سبب نشوند که جدول دشمنان پر شده و دل دوستداران نظام، محزون و دل دشمنان شاد شود.

وی با اشاره به نیمه شعبان میلاد با سعادت ولی عصر (عج) افزود: به فرمایش امام علی (ع) اگر پیرو اختر فروزان خاور یعنی امام زمان (عج) باشید، شما را به راه رسول خدا (ص) می‌برد، بیماری‌های کوری، کری و گنگی قلب را درمان می‌کند و شما را از زحمت امرار معاش می‌رهاند.

سعادت انسان در گرو رعایت تقوای الهی است

موسوی سعادت و عاقبت‌ به خیری انسان را‌ در گرو رعایت تقوای الهی دانست و تصریح کرد: انسان در زیر ذره‌‌بین خدای متعال قرار دارد.

وی ادامه داد: هیچ چیزی از خدای مهربان پنهان و مخفی نیست، چرا که خدا از نیات، مقاصد، اهداف، افکار، ظاهر و باطن انسان آگاه است و طبق این آگاهی درباره انسان حکم می‌کند.

خطیب جمعه شهر آبیک اظهار داشت: با توجه به اینکه در پیشگاه الهی هیچ جای خلوتی وجود ندارد، نباید از یاد خدای متعال در همه حال غفلت بورزیم.

موسوی افزود: خدا توبه بندگانش را بین دو توبه یعنی دعوت به توبه و حق و توبه پاداش و بخشش گناه انسان قرار داده است.

وی با اشاره به ششم تیر ماه سالروز ترور ناکام مقام معظم رهبری ادامه داد: خوشبختانه نقشه دشمنان ناکام مانده و ایشان به عنوان ذخیره الهی برای انقلاب اسلامی باقی ماند که امروز جهان اسلام و دنیا را رهبری می‌کنند که امیدواریم خداوند بر طول عمر ایشان بیافزاید.

امام جمعه شهر آبیک در خصوص یکم تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/77006/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول