اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌وگو با فارس:

بند انگشتان ملت ایران تحریم‌های دشمنان را به زانو در می‌آورد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سرنوشت مملکت به دست ملت ایران رقم می‌خورد، گفت: بند انگشتان ملت ایران تحریم‌های دشمنان را به زانو در می‌آورد.

بند انگشتان ملت ایران تحریم‌های دشمنان را به زانو در می‌آورد

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، انتخابات را نماد اقتدار و عزت همه ایرانیان دانست و اظهار کرد: ملت مسلمان ایران از مذاهب و اقوام مختلف همواره در طول عمر با برکت نظام اسلامی از رهنمودهای عالمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبعیت کرده و این رهنمودها را به عنوان نوری هدایت‌بخش در مسیر رسیدن به عزت و اقتدار روزافزون خویش به کار گرفته‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات در جامعه جهانی بسیار تأثیرگذار است و تمام نقشه‏‌های دشمنان را از بین خواهد برد چرا که رای مردم سرنوشت ساز است و به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

مفتی اعظم شافعی و امام جمعه شهر سنندج با تاکید بر حضور و مشارکت مردم در صحنه سیاسی انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: مردم استان کردستان نیز بر حسب وظیفه شرعی و ملی بار دیگر با حضور در ÷ای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر به نظام اسلامی آری خواهند گفت.

ماموستا مجتهدی اضافه کرد: بدون شک حضور گسترده در عرصه انتخابات نه تنها موجب ارتقای جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی خواهد شد بلکه همه آزادی‌خواهان و مستضعفان دنیا نیز از این مهم الگو گرفته و به فضل الهی شاهد تقویت موج بیداری اسلامی و روحیه عدالت‌خواهی در نقاط مختلف دنیا خواهیم بود.

وی در ادامه به حضور فعال  مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم با حضور پرشکوه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در هر دو انتخابات ریاست‌ جمهوری نتیجه کار به خیر و صلاح مملکت خواهد بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مورد اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای کشور، گفت: حضور مردم در انتخابات در این برهه از زمان به جز حق، تکلیف شرعی هم است.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: مسلمانان اهل سنت با تبعیت از ولایت فقیه و رهبر جامعه اسلامی به عنوان اولامر، همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری برای همه مسلمانان شافعی مذهب کردستان فصل‌الخطاب بوده است.

وی یادآور شد: مردم ولایت‌مدار کردستان در استقبال تاریخی خویش از مقام معظم رهبری در سال 88 بار دیگر عشق و ارادت خویش به رهبر انقلاب را به جهانیان اعلام کردند و در انتخابات سال 88 نیز میانگین حضور کردستانی‌ها در انتخابات از متوسط کشوری بالاتر بود و این بار نیز همچون سال‌های گذشته با حضور حداکثری در ÷ای صندوق‌های رای پرشورتر از همیشه حضور خواهند داشت.

ماموستا مجتهدی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک مردم ولایتمدار کردستان امروز نیز با دیگر برادران و خواهران دینی خویش در استان‌های مختلف کشور حماسه‌ای جاودانه را خلق خواهند کرد تا چشم دشمنان مبهوت بماند.

انتهای پیام/ 79005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول