اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

خط تحریم و تهدید بر مردم ایران اثر ندارد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خط تحریم و تهدید بر مردم ایران اثر ندارد گفت: انتخابات 24 خرداد نمادی از اخلاق‌مداری، امانت‌داری و قانون‌مداری بود.

خط تحریم و تهدید بر مردم ایران اثر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در شورای اداری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و «خلق حماسه سیاسی» توسط ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد ماه اظهار داشت: حقیقتا باید به حضور شجاعانه، دلسوزانه و مردانه مردم که زمینه تحولات بزرگ را فراهم کردند تبریک گفت.

وی ضمن تبریک به دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران اظهار امیدواری کرد که این موفقیت موجب خیر و برکت برای ملت غیور ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و ساحل نشین هرمزگان شود.

استاندار هرمزگان سپس با اشاره به پیام های انتخابات 24 خردادماه برای دنیا و تمام بشریت ابراز داشت: بدون شک این حماسه بزرگ دارای پیام هایی است که باید این پیام ها را رسا و شفاف به گوش تمام جهانیان رساند.

عزیزی گفت: حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد نشان داد که اساسا خط تحریم و تهدید روی مردم ایران اثر ندارد.

وی یادآور شد: امروز دنیا اثبات و پایبندی مسئولان برگزاری انتخابات به شعار امانتداری رای مردم و قانونمداری در انتخابات را تحسین می کند.

این مسئول با بیان اینکه جابجایی و چرخش نخبگان نباید تاثیر منفی بر روند امور داشته باشد گفت: جابجایی مسئولیت‌ها به معنای استفاده بهتر از فرصت‌ها برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند است.

انتهای پیام/88001/ج/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول