اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

تیم شهرداری اردبیل دست من امانت است؛ برای اردبیلی‌ها هویت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل دست من امانت است، اما برای اردبیلی‌ها یک هویت و اصالت واقعی به شمار می‌رود و شایسته نیست این تیم را تضعیف کنیم.

تیم شهرداری اردبیل دست من امانت است؛ برای اردبیلی‌ها هویت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی ربیعی در کنفرانس خبری خود بعد از عقد قرارداد با تیم شهرداری اردبیل در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: بنده از مربیان سابق و پیشکسوتان این باشگاه قدردانی می‌کنم و برای حضور موفق در لیگ دسته دو کشور که یک لیگ متفاوت است با توجه به تجربیاتم برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌ام تا تیم شهرداری اردبیل در سطح بسیار خوبی بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه فدراسیون فوتبال تعدیل تیم‌ها در لیگ‌های مختلف اعم از لیگ برتر، دسته یک است که سرریز آن به دسته دو وارد می‌شود و به نظر می‌رسد در دو سال آینده لیگ دسته دو نیز تک‌گروهی برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان سابقه مربیگری خود و فعالیت در رشته فوتبال بیان داشت: بنده 33 سالم است و مدرک مربیگری A کنفدراسیون آسیا را دارم و 13 است کار مربیگری می‌کنم و مربیگری را از رده‌های پایه شروع کردم.

ربیعی ادامه داد: تا 19 سالگی فوتبال بازی می‌کردم، اما به دلیل مصدومیت شدید نتوانستم به بازی در فوتبال ادامه دهم و از آن دوران مربیگری را از رده‌های سنی پایه شروع کردم، به طوری که در تیم‌های پاس و آتش‌نشانی تهران و عقاب سابقه بازی دارم.

وی با اشاره به دوران مربیگری خود در کنار علی دایی به عنوان آنالیزور در تیم ملی فوتبال و عضو کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آسیایی و سرمربیگری باشگاه سایپا مهر کرج و تیم دسته دومی البدر بندر کونگ در فصل گذشته یادآور شد: بنده سال‌هاست که به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه‌های صدا و سیما مشغول انجام وظیفه هستم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هدفگذاری باشگاه شهرداری اردبیل صعود به لیگ یک است و واژه تغییر دربرگیرنده تغییرات عمده است که شامل ساختار باشگاه از نظر مالی، فنی و برنامه‌ریزی است که امیدواریم سرانجام این تغییر و حرکت به صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ یک و در آینده به لیگ برتر منجر شود.

ربیعی بیان کرد: بنده امروز با عقد قرارداد متعهد شدم که تیم شهرداری اردبیل را در لیگ دسته دو به سمت موفقیت‌های روزافزون هدایت کنم که در دوران مربیگری تیم البدر بندر کونگ نیز این تعهد را به خوبی انجام داده و با کسب نتایج مناسب فقط با چند امتیاز اختلاف با تیم صعودکننده به لیگ یک نتوانستیم این تیم را به رده بالاتر ارتقا دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در اولین جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم، تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به ویژه زمین چمن ورزشگاه تختی را مورد بازدید قرار دادیم و متوجه شدیم که این امکانات در حد مناسب است و می‌توانیم حداقل تا فرارسیدن فصل زمستان از زمین چمن طبیعی تختی استفاده کنیم که در کنار آن می‌توان از مرکز پایگاه قهرمانی و سالن‌های تمرینی مانند رضازاده نیز استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: واقع شدن ورزشگاه تختی در مرکز شهر مزیت دیگری نیز دارد و آن سهولت حضور تماشاگران و دسترسی آنها به ورزشگاه است تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

افتخار شاگردی علی دایی برای من شاخص‌ترین دوران ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ربیعی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه افتخار شاگردی علی دایی اسطوره این دیار را در تیم ملی داشتم اضافه کرد: هیچ وقت حمایت‌ها و محبت‌های این مربی برجسته کشور را فراموش نکرده و توان جبران آن را ندارم.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: بنده هیچ تضمینی برای صعود شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک نمی‌دهم، ولی قول می‌دهم با تمام وجود و انرژی کار کنیم تا تیم نتایج مورد نظر را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل از رسانه‌ها به عنوان یار دوازدهم تیم شهرداری اردبیل یاد کرد و ادامه داد: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ما انتظار داریم با شرایط و امکانات تمرینی ایده‌آل و نهایت همفکری و تعامل تیم را به سمت یک موفقیت واقعی رهنمون کنیم.

ربیعی بیان کرد: با توجه به ظرفیت بازیکنان مستعد ما انتظار داریم با تمرینات فشرده و استفاده از نیروی جوانی بتوانیم بازی به بازی بهتر شده و روند روبه صعود را تجربه کنیم.

وی موضوع استعدادیابی را بحث بسیار مفصل و نیازمند یک کار سخت و فشرده توصیف کرد و گفت: بنده سه سال مسئول ستاد استعدادیابی ورزش استان البرز بودم و در تیم ملی نیز در بحث استعدادیابی حضور فعال داشتم و به صراحت می‌گویم این استان با داشتن بازیکنان شاخص توان حضور قویتر در لیگ‌های برتر و دسته یک را دارد.

این مربی تیم‌های پایه کشور اظهار داشت: هدفگذاری تیم‌های دوم هر باشگاه به مانند سایپامهر، سپاهان نوین و ... حمایت از تیم اول حاضر در لیگ‌های برتر و دسته یک است که چنین پروسه‌ای را باید برای شهرداری اردبیل نیز تعریف کنیم.

ربیعی افزود: اولویت اول ما نتیجه‌گیری است، اما باشگاه در پروسه استعدادیابی و استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در تیم برنامه‌ریزی دقیقی دارد.

وی بیان داشت: ما نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری را ارزیابی کردیم و معتقدیم حرکت سینوسی تیم به دلیل شرایط جوی منطقه، بدن‌سازی نامناسب در دوران آماده‌سازی و برخی نگرش‌های غلط در تیم‌داری بوده که انتظار می‌رود با نگرشی مثبت به تیم و کنار گذاشتن حاشیه‌ها تیم شهرداری اردبیل را به سمت یک موفقیت واقعی سوق دهیم چرا که تیم شهرداری اردبیل امروز در دست من امانت است و برای اردبیلی‌ها یک هویت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/62001/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول