اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با فارس:

موفقیت‌های تیم ملی فوتبال باید تداوم داشته باشد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تبریک موفقیت تیم ملی فوتبال گفت: در شادی حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی متوقف نشویم.

موفقیت‌های تیم ملی فوتبال باید تداوم داشته باشد

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی گفت: از طرف خودم و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به مردم ورزش دوست و خانواده ورزش کشور و مردم حوزه انتخابیه تبریک می‌گویم.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر چیزی که باعث شور و شعف و شادی در مردم شود، ستودنی است، افزود: جوانان ما در عرصه‌های مختلف شهادت و رشادت خوش درخشیدند و موفقیت ملت ایران در ایجاد حماسه سیاسی و حضور در جام جهانی، ستودنی است.

حسینی با اشاره به اینکه مسئولان نباید در شادی کسب یک موفقیت متوقف شوند و به پله‌های بالاتر فکر کنند، یادآور شد: از ظرفیت‌های فوتبال استفاده بیشتری داشته باشیم و تیم را برای موفقیت جهانی ارتقا دهیم.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه جهانی موجب اعتلای نام ایران در سطح بین‌المللی و افزایش شادی و شعف ملی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: افزایش روحیه بازیکنان و بسترسازی بیشتر در عرصه‌های ورزشی و افزایش سرمایه‌گذاری باید در برنامه‌ریزی‌های ورزشی لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، شادی مردم سوادکوه بعد از حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل تا صبح روز چهارشنبه ادامه داشت.

پس از پایان بازی فوتبال انتخابی جام جهانی که بین تیم‌های کره جنوبی و ایران برگزار شد و با برد شیرین یک بر صفر جمهوری اسلامی ایران همراه بود، موجی از شور و شعف در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به وجود امد.

بوق‌های ماشین، پخش شیرینی و شکلات و تبریک به یکدیگر از نشانه‌های خوشحالی مردمی بود که در 24 خرداد با ایجاد حماسه سیاسی و در 28 خرداد با ایجاد حماسه ورزشی، چشم جهانیان را به خود خیره کردند.

حماسه ورزشی، تداوم حماسه سیاسی بود

خسرو نقی‌پور یک شهروند سوادکوهی با اشاره به اینکه شادی بعد از حماسه سیاسی با ایجاد حماسه ورزشی تداوم یافت، گفت: در طول فعالیت تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی شاهد فرود و فرازهایی بوده‌ایم که در پنج بازی اول، هفت امتیاز و در ادامه با شناخت بازیکنان توسط سرمربی شاهد کسب 9 امتیاز در سه بازی آخر بوده‌ایم.

این علاقه‌مند به فوتبال شهر زیراب با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران بهترین خط دفاعی در دو گروه را داشت، یادآور شد: دریافت دو گل در 8 بازی بیانگر موفقیت خط دفاعی ایران بوده است و بالارفتن روحیه تیمی، تقویت ساختار دفاعی و مقابله با بازیکن‌سالاری امیدهای ما را برای حضور قوی در جام جهانی بیشتر می‌کند.

وی خواستار ادامه حضور سرمربی تیم ملی ایران تا پایان جام جهانی در خرداد ماه سال آینده شد.

حماسه‌های 24 و 28 خرداد

حسین سمیعی با اشاره به شادی و شعف مردم بعد از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل، گفت: بعد از حماسه 24 خرداد شاهد حماسه 28 خرداد در عرصه ورزشی بوده‌ایم و امیدوارم همواره اخبار خوب به مردم ما برسد.

این علاقه‌مند به فوتبال در پل سفید با اشاره به اینکه این موفقیت باید انگیزه‌ها را برای تقویت زیرساخت‌ها بیشتر کند، افزود: حضور در مرحله دوم جام جهانی باید در اولویت مسئولان اجرایی و فنی تیم ملی قرار بگیرد.

خبرهای خوش هفته آخر خرداد ماه

سید عیسی هاشمی‌نژاد با اشاره به خوشحالی مضاعف مردم بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی گفت: مردم با شور و شوق به فوتبال تیم‌های ایران و کره جنوبی نگاه کردند و موفقیت این تیم در برابر کره جنوبی خبر خوشی برای ملت ایران در هفته آخر خرداد ماه بوده است.

این علاقمند به فوتبال در سرخ کلا افزود: بازی تیم ملی فوتبال ایران لذت‌بخش بود و تمرکز در خط ضد حمله و دفاع منطقی موجب کسب امتیاز شیرین برای فوتبال ما شد.

انتهای پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول