اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مسابقات المپیک تابستانی رقم خورد

پیروزی پرگل تیم ملی ناشنوایان برابر تیم منتخب فوتبال قم

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در راه حضور در مسابقات جهانی در دیداری تدارکاتی مقابل منتخب قم به برتری پرگل دست یافت.

پیروزی پرگل تیم ملی ناشنوایان برابر تیم منتخب فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان که خود را برای حضوری موفق در مسابقات المپیک 2013 تابستانی ناشنوایان آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم منتخب ناشنوایان قم رفت و با برتری پرگل میدان را ترک کرد.

فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان که از تیم‌های قدرتمند فوتبال ناشنوایان آسیا به شمار می‌روند و قصد دارند در این دوره از رقابت‌ها با تمام توان به میدان رفته و اقتدار فوتبال ایران را یک بار دیگر در قاره کهن به نمایش بگذارند این روزها در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با انگیزه بسیار بالایی حضور می‌یابند.

این تیم را حسن روشن چهره نام آشنای سال‌های نه چندان دور فوتبال کشورمان که سابقه حضور در بازی‌های جام جهانی فوتبال را نیز دارد به عنوان مدیر فنی هدایت می‌کند ضمن اینکه تیم ملی فوتبال ناشنوایان از مربی بدنساز با تجربه‌ای همچون ولی‌الله صالح‌نیا نیز برخوردار است.

بعد از انجام تمرینات فشرده و کارهای بدن‌سازی سخت و طاقت فرسا به منظور افزایش میزان آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در راه حضور موفق در رقابت‌های المپیک تابستان ناشنوایان در سال جاری میلادی، این تیم گام در بازی‌های تدارکاتی گذاشته است.

حسن روشن قصد دارد با انجام بازی‌های تدارکاتی تیمش را از نظر هماهنگی تیمی و کارهای تاکتیکی و تکنیکی به بهترین شرایط ممکن برساند و بدین ترتیب حضوری موفق در این دوره از بازی‌های تابستانی داشته و عنوان ارزشمند را کسب کند.

ملی پوشان فوتبال ناشنوایان کشورمان بعد از انجام چند بازی تدارکاتی در راه افزایش هماهنگی خود به شهر مقدس قم سفر کرده و بر اساس قرار قبلی در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال منتخب ناشنوایان قم رفتند و با برتری پرگل میدان را ترک کردند.

در این دیدار که با هماهنگی صورت گرفته در زمین چمن مطلوب این دانشگاه در شهر پردیسان قم برگزار شد، تیم‌های ملی فوتبال ناشنوایان و منتخب ناشنوایان قم دیداری جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

این بازی در طول تمام زمان‌های مسابقه صحنه‌های زیبایی به دنبال داشت و در حالی با برتری پرگل چهار بر یک به سود تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان به پایان رسید که این تیم نیمه نخست را با یک گل به تیم ناشنوایان منتخب قم باخته بود.

با این حال بازیکنان آماده‌ای در ترکیب تیم ملی ناشنوایان بودند و حسن روشن در نیمه دوم با بهره‌گیری از تمام پتانسیل تیم خود، بازی باخته در نیمه نخست را با زدن چهار گل در نیمه دوم به برتری پرگل چهار بر یک تبدیل کرد تا با خاطره‌ای خوش قم را ترک کنند.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول