اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی منتخب شورای شهر یاسوج عنوان کرد

حمایت مقتدرانه شورای جدید شهر از تیم فوتبال شهرداری یاسوج

منتخب مردم شهر یاسوج در شورای اسلامی شهر گفت: شورای جدید با همه توان از تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دوره جدید حمایت می‌کند.

حمایت مقتدرانه شورای جدید شهر از تیم فوتبال شهرداری یاسوج

زهرا زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج افتخار ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: معتقدیم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پیشانی ورزش استان قرار گرفته و پرچمدار ورزش استان است که همه باید از آن حمایت کنیم.

نخستین بانوی راه یافته به شورای اسلامی شهر یاسوج در چهار دوره گذشته با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی در همین زمینه افزود: وقتی یک کشور با فوتبال این‌گونه غرق شادی و سرور می‌شود وظیفه ما برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری دو چندان می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این دوره هم به مانند ادوار گذشته تیم شهرداری یاسوج را مورد حمایت قرار خواهید داد، تصریح کرد: مگر می‌شود مردم و به خصوص جوانان این‌گونه برای موفقیت تیم شهرداری از خود جوش و خروش نشان دهند و ما آن‌ها را همراهی نکنیم.

زمانی ادامه داد: در این دوره به مانند گذشته و حتی بیشتر از تیم شهرداری حمایت خواهیم کرد و معتقدیم به جز تیم شهرداری سایر تیم‌هایی که استحقاق و استعداد درخشیدن در سطوح ملی را دارند باید مورد حمایت نه تنها شهرداری بلکه همه دستگاه‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول