اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در ‌سراسر ایران اسلامی/

شور وصف‌ناپذیر مردم قزوین پس از پیروزی تیم ملی فوتبال

دقایقی پس از صعود ایران به جام جهانی، مردم قزوین با حضور در خیابان‌های شهر به شادی و هلهله پرداختند.

شور وصف‌ناپذیر مردم قزوین پس از پیروزی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از اینکه تیم ملی کشورمان عصر امروز در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل موفق شد در شهر اولسان میزبان خود، تیم کره جنوبی را با یک گل شکست دهد و با کسب 16 امتیاز مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهی رقابت‌های جام جهانی برزیل شود، مردم قزوین که سر از پا نمی‌شناختند، به خیابان‌ها آمدند و با شور و شعف وصف‌ناپذیر، ملی‌‌پوشان کشورمان را مورد تشویق قرار دادند.

علاقه‌مندان به فوتبال با حضور در خیابان‌های خیام و فردوسی و میدان آزادی به جشن و پایکوبی پرداختند و با شعار «بچه‌ها متشکریم» از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور تشکر کردند.

همچنین مردم سوار بر اتومبیل‌های خود با بوق زدن و در دست گرفتن پرچم ایران، در خیابان‌های شهر کارناوال‌های شادی به راه انداختند.

اما نکته قابل توجه این بود که در این شور، حتی آنان هم که به نوعی فوتبالی نبودند، با مشاهده شور و شادی مردمی که از صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی مطلع شدند، همراه و هم‌صدا با دیگر همشهریان به شادی پرداختند.

البته این شادمانی تنها مختص مرکز استان نبود و هواداران تیم ملی در شهرستان‌های آبیک، تاکستان، بویین زهرا، آوج و البرز هم با حضور خود در خیابان‌ها موجی از غرور و خوشحالی را در شهرهای محل زندگی خود به راه انداختند.

عظمت این پیروزی به حدی بود که نه تنها مردم را به خیابان‌ها کشاند، بلکه اشک شوق را نیز از چشمان عده‌ای سرازیر کرد.

همچنین برخی از مردم قزوین در پی حماسه‌آفرینی در انتخابات روز 24 خرداد، این رویداد را به لحاظ گستردگی و شادی‌آفرینی آن، حماسه‌ای دیگر می‌نامند.

این دومین شادی بزرگ مردم با گستره جهانی در چند روز گذشته است که به اعتقاد برخی از همشهریان با حماسه‌آفرینی در عرصه‌های اقتصادی بار دیگر برای تحکیم غرور مردم تکرار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول