اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

فوتبالیست‌های ایرانی پازل حماسه ایران را تکمیل کردند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبالیست‌های غیرتمند ایرانی با پیروزی مقابل کره جنوبی و راهیابی به جام جهانی پازل خلق حماسه ایرانیان را تکمیل کردند.

فوتبالیست‌های ایرانی پازل حماسه ایران را تکمیل کردند

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دنبال حماسه سیاسی مردم ایران در 24 خرداد و جشن ملی در 25 خرداد حماسه‌سازان تیم ملی فوتبال ایران افتخار‌آفرینی کرده و با اقتدار تمام ضمن صعود به جام جهانی دل ملت ایران را شاد کردند که شایسته است از تک تک بازیکنان، اعضای کادر فنی تیم ملی و تلاشگران این عرصه قدردانی کرده و این پیروزی‌ها را به محضر مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران تبریک بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت بضاعت و استعداد جوانان ایرانی را به رخ کشید که همچون حوزه‌های علمی و فناوری نام مقدس کشورمان را در دنیا طنین‌انداز کردند و یک عزت و اقتدار واقعی را به نمایش گذاشتند.

رئیس فراکسیون طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جوانان با غیرت در راهیابی به جام جهانی نه تنها غیرت خود را بلکه عزت و اقتدار ایرانی را به نمایش گذاشته و بار دیگر شادی و نشاط را به مردم و جامعه هدیه کردند که این خود بزرگترین ارمغان برای ایرانی‌ها بود.

جعفری بنه خلخال گفت:‌ در این افتخار غرور‌آفرین فرزندان استان اردبیل نقشی بی‌بدیل داشتند به طوری که چهار بازیکن هم استانی‌مان که در مراحل مختلف این موفقیت سهیم بودند باید توسط مسئولان و مردم استان مورد تجلیل واقع شوند.

وی با نام بردن از این بازیکنان عنوان کرد: مجتبی جباری بازیکن اردبیلی تیم ملی و استقلال، هاشم بیگ‌زاده بازیکن مشگین‌شهری تیم ملی و استقلال، کریم انصاری‌فر بازیکن اردبیلی تیم ملی و پرسپولیس و یعقوب کریمی بازیکن کوثری و جوان اول فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت در مراحل نهایی همراه تیم ملی نبود اما سهم بسزایی در این موفقیت داشت باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

این نماینده مجلس بیان داشت: این ظرفیت نشان می‌دهد که استان اردبیل یکی از استان‌های شاخص و ممتاز و مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال است که جا دارد این ظرفیت را قدر بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری بنه خلخال تصریح کرد: مسئولان استان از این باب وظیفه و مسئولیت‌شان سنگین است که امیدواریم استانی با این تراز تربیت بازیکن آن هم در رده ملی و تیم‌های برتر کشور بتواند به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند تا بیش از هر زمان دیگر موفقیت رهین و قرین این ملت باشد.

انتهای پیام/62004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول