اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی صعود تیم ملی کشور مان به جام جهانی

استاندار بوشهر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را نشانه اقتدار ایران اسلامی دانست

استاندار بوشهر تصریح کرده است: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل نشان از توانمندی ایران اسلامی در همه عرصه‌هاست.

استاندار بوشهر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را نشانه اقتدار ایران اسلامی دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در پیامی که امشب منتشر شد تاکید کرده است: صعود غرورآفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل که در پی تلاش و قدرت‌نمایی این قهرمانان به‌دست آمد، بیانگر این حقیقت روشن است که جوانان سربلند ایران می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی دست یابند و توانمندی خلق هر حماسه‌ای، در هرعرصه‌ای را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ملت مقتدر ایران اسلامی پس از خلق حماسه سیاسی، صلابت خود را در جهان به نمایش می‌گذارد تصریح کرده‌است: حالا پس از خلق حماسه سیاسی حضور در انتخابات ریاست جمهوری که با مشارکت ملت بزرگ ایران به‌دست آمد و جشن ملی را به دنبال داشت یکبار دیگر جوانان تیم ملی فوتبال با نقش‌آفرینی و پیروزی خود شور و شعف را در دل مردم به‌وجود آوردند که این اتفاق مبارک را در خور و سزاوار تجلیل می‌دانم.

استاندار بوشهرضمن تبریک این پیروزی درخشان به مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار ایران،مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار امیدواری کرده است: از خداوند متعال خواهانم کلیه جوانان کشورمان در تمامی رقابت‌ها و نیز در عرصه زندگی سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام/66006/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول