اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوی اردبیل صورت می‌گیرد

تلاش فوتبالیست‌های قمی برای جلب رضایت مایلی‌کهن

سرمربی صبای قم در اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی اردبیل بازیکنان جوان قم را به منظور انتخاب احتمالی آنها برای حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

تلاش فوتبالیست‌های قمی برای جلب رضایت مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به تاکید مسئولان استان قم و با هدف اینکه اساس کار بومی‌سازی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیگیری و عملی شود، چند بازیکن بومی در حال حاضر در تمرینات تیم فوتبال صبای قم حضور دارند.

بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان و نحوه برگزاری برنامه‌های تمرینی و همچنین اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای تیم صبای قم در منطقه سرعین اردبیل، هشت بازیکن قمی در تمرینات آماده‌سازی این تیم در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور شرکت کردند تا توسط سرمربی تیم مورد ارزیابی واقع شوند.

این بازیکنان یعنی حمید پاکیزه، سیدمهدی حسینی، حبیب سعادتی، رسول بختیاری‌زاده و چند چهره دیگر که عضو تیم‌های جوانان و امید صبای قم در لیگ‌های کشور بوده‌اند، قرار است ضمن حضور در تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم، در دیدارهای تدارکاتی در حضور محمد مایلی‌کهن ارزیابی شده تا در صورت تأیید این مربی با تجربه، عضو تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شوند.

در حال حاضر شرایط تیم صبای قم برای لیگ جدید مطلوب است و بازیکنان تیم زیر نظر محمد مایلی‌کهن، ناصر بختیاری‌زاده، علیرضا پورمند، نادر فریاد شیران و علیرضا صالح‌نیا اعضای کادر فنی تیم مشغول تمرینات آماده‌سازی هستند تا تیم صبای قم با شرایطی بسیار خوب وارد لیگ سیزدهم شود.

بازیکنان جدید تیم فوتبال صبای قم قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان قم ثبت کرده‌اند و تمام آنها هم‌اکنون در اردوی اردبیل در تمرینات تیم صبای قم حضور دارند، ضمن اینکه دیگر بازیکنان که از بازیکنان فصل گذشته هستند با انگیزه بسیار بالا زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

تاکنون حضور پنج بازیکن از سهمیه لیگ برتر و چند بازیکن امید صبای قم همراه با نفراتی از فصل گذشته در تیم صبا قطعی شده است، ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد که دو بازیکن از پنج بازیکن جدید به خدمت گرفته شده توسط صبایی‌ها یعنی حامد پورعمرانی و سیدمحمود شفیعی بازیکنان زیر 23 سال به شمار می‌روند و صبا می‌تواند چهار بازیکن بزرگسال دیگر از لیگ برتری‌ها به خدمت بگیرد.

البته از چند بازیکنی هم که در اردوی تدارکاتی سرعین اردبیل در تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم حضور داشتند، توسط کادر فنی تست گرفته شد و به محض اینکه سرمربی تیم آنها را مورد تأیید قرار دهد،‌ قرارداد رسمی با این بازیکنان بسته خواهد شد.

تا پایان مهلت نقل ‌و انتقالات برای سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی نمانده است، اما تا چند روز آینده چند بازیکن جدید دیگر برای حضور در لیگ برتر با تیم فوتبال صبای قم قرارداد خواهند بست.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول