اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

معنویت رکن اساسی در سلامت جسمانی افراد است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به نقش مسائل اعتقادی در سلامت انسان، معنویت را رکن اساسی در سلامت افراد دانست.

معنویت رکن اساسی در سلامت جسمانی افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس ، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین حبیب‌الله سیاهکالی مرادی به عنوان مسئول جدید مرکز خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد معرفی شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم در جمع کارکنان درمانگاه پاکروان این شهر با اشاره به نقش معنویت در سلامت جسمانی افراد اظهار داشت: در بهداشت جهانی، سلامت جسمی و روحی افراد در کنار مسائل اعتقادی مطرح می‌شود و بنابراین باید گفت که معنویت، در آرامش روانی و سلامت انسان نقش بسزایی دارد.

مهدی طاهرخانی همچنین با اشاره به حماسه 24 خرداد و نمایش قدرت مردم در انتخابات گفت: بار دیگر حضور پرشور و گسترده مردم نشان داد که ملت ایران همچنان پای نظام و رهبری ایستاده است.

طاهرخانی حضور مردم را در این عرصه بی‌نظیر خواند و افزود: تحقق حماسه سیاسی مقدمه‌ای برای شکل‌گیری حماسه اقتصادی بود و امید است همواره کشور شرایط رو به رشدی داشته باشد.

وی در خصوص انتظار مردم از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: از رئیس جمهور برگزیده مردم انتظار می‌رود به آنچه وعده داده‌ است، عمل کنند و مردم جز این انتظار دیگری ندارند.

علی‌اصغر جلالی، مسئول سابق مرکز خدمات درمانی و بهداشتی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین نیز در این برنامه بیان کرد: حلقه‌های صالحین فعال در بسیج جامعه پزشکی تا حد مطلوبی مفید واقع شده‌اند؛ به طوری که روند این حلقه‌ها با مدیریت صحیح و حضور مربیان و استادان مجرب هر روز رو به پیشرفت است.

همچنین حبیب‌الله سیاهکالی مرادی، مسئول جدید این مرکز عنوان کرد: بهداری سپاه قزوین همواره در کنار اقدامات درمانی، انجام امور فرهنگی را در اولویت‌های کاری خود دارد و از جمله موضوعات مهمی که به آن توجه داده می‌شود، اخلاق‌مداری است.

در این مراسم ضمن معرفی حبیب‌الله سیاهکالی مرادی به عنوان مسئول جدید مرکز خدمات درمانی و بهداشتی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین، از خدمات شایسته مسئول سابق این مرکز در عرصه درمان تقدیر شد.

انتهای پیام/77008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول