اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله عبدالنبی نمازی:

بحران معنویت در جهان موج می‌زند / انتخابات آزمایش الهی است

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انتخابات آزمایش الهی است و همه از جمله مسئولان نظام در معرض امتحان هستند.

بحران معنویت در جهان موج می‌زند / انتخابات آزمایش الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در نشست کارگروه ستاد مناسبت‌های شهرستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) ناشناخته باقی ماند و آنچه که از امام در کتاب‌ها و فیلم‌ها به جای مانده است تنها قطره‌ای از دریای ابعاد وجودی ایشان است، اظهار داشت: بندگان بزرگ الهی در میان مردم ناشناخته هستند، در حالی که آنها برای اهل ایمان شناخته شده هستند.

وی افزود: 15 خرداد سال 68 روز عجیبی در تاریخ ایران و تجربه روزی بدون امام برای ملت ایران غیرممکن بود، قبل از اعلام رحلت امام، کسی نمی‌توانست، ایران منهای امام و انقلاب بدون امام را باور کند اما تقدیر الهی بود و باید در برابر آن تسلیم بود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: رابطه امام با خدا چگونه رابطه‌ای بود که در برابر رژیم 2500 ساله شاهنشاهی قدرتی که از  حمایت‌های ارتش، ژاندارمری، ساواک و آمریکا برخوردار بود تمامی معادلات را بر هم ریخت و با دست خالی به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه، امام خمینی (ره) حق غیر قابل تصوری به گردن ملت و انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: ما امروز باید این قدرت را داشته باشیم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه امام باشیم و از آرمان‌های امام راحل و انقلاب که سرمایه و عزت ایران اسلامی است پاسداری کنیم.

نمازی در ادامه از بحران رهبری در جهان، بحران اقتصادی و بحران معنویت به عنوان سه چالش و تهدید بزرگ دنیا نام برد و عنوان کرد: بحران رهبری در آمریکا سبب شده تا آمریکایی‌ها نظام این کشور را قبول نداشته باشند و با نهضت وال‌استریت در آمریکا اعتراض خود را به نظام این کشور نشان دهند و امروز در بیداری ملت‌های جهان مردم به دنبال منجی هستند که بتواند مشکلات و نابسامانی‌های آنان را سامان دهد.

به گفته وی در بحران اقتصادی جهان، امروز تمامی کشورهای دنیا، برنامه‌ریزی اقتصادی کشورهای خود را بر اساس ریاضت اقتصادی تدوین نموده‌اند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین مشروعیت قانون همجنس‌بازان توسط رئیس جمهور فرانسه و تظاهرات 100 هزار نفری مخالفان این قانون در فرانسه را از مصادیق بحران معنویت در جهان دانست و تأکید کرد: تنها کشوری نورباران ایران اسلامی است که مسئولان ارشد و مدیران میانی نظام اسلامی ایران باید مواظب باشند، با چه هدفی مسئولیت پذیرفته‌اند و به دنبال چه اهدافی هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 24 خرداد و اهمیت این انتخابات برای نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌ِالمللی یادآور شد: انتخابات آزمایش الهی است و همه از جمله مسئولان نظام در معرض امتحان هستند.

انتهای پیام/2406/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول