اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد روحانی در گیلان:

فرمایش‌های رهبری سلامت انتخابات را بیمه کرد/احیای سازمان بودجه در دولت روحانی

رئیس ستاد حسن روحانی در گیلان گفت: رهبری رأی ملت را حق‌الناس می‌دانند و فرمایش‌های ایشان سلامت انتخابات را بیمه کرد.

فرمایش‌های رهبری سلامت انتخابات را بیمه کرد/احیای سازمان بودجه در دولت روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالغفار شجاع ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت در 24 خرداد، اظهار کرد: دولت روحانی دولت تدبیر و امید است.

وی با تشریح وضعیت قبل از انتخابات، افزود: در دو دوره گذشته مسئولیت ستاد هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی بر عهده بنده بود اما در آن دو دوره مردم شور انتخاباتی امروز را نداشتند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور هاشمی رفسنجانی به انتخابات شور داد، گفت: عدم احراز صلاحیت وی موجب ناراحتی دوستان شد اما با تدبیر هاشمی رفسنجانی و خاتمی و گذشت و بزرگواری عارف شاهد پیروزی روحانی شدیم.

این فعال سیاسی گیلان با تأکید بر محبوبیت حسن روحانی در مناطق روستایی، تصریح کرد: بیشترین آرای روحانی از روستاها بود.

*رهبری انتخابات را بیمه کرد

شجاع با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری قبل از برگزاری انتخابات اظهار کرد: رهبری رأی ملت را حق‌الناس می‌دانند و فرمایش‌های رهبری سلامت انتخابات را بیمه کرد.

وی با تأکید بر تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج‌ساله توسعه، گفت: باید تلاش کنیم تا دولت با کمک مردم و مسئولان در این راستا موفق ظاهر شود.

رئیس ستاد روحانی در گیلان اذعان کرد: فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی، صنعت، بازرگانی و تورم وجود دارد که می‌توان از آنها در توسعه اقتصادی کشور بهره گرفت.

*احیای سازمان برنامه و بودجه کشور

وی با بیان اینکه کشور در برهه کنونی نیازمند عقلانیت و تدبیر است، تصریح کرد: احیای سازمان برنامه و بودجه از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

شجاع به مشکلات کشاورزان گیلانی اشاره کرد و افزود: 64 هزار خانوار چایکار گیلانی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و تولید برگ سبز چای از 50 هزار تن به 30 هزار تن کاهش یافته است.

*ورزش را ورزشکاران مدیریت کنند

وی درباره انتقاد ورزشکاران استان نسبت به مدیریت ورزشی گیلان، خاطرنشان کرد: ورزش باید توسط مدیران ورزشی و ورزشکاران اداره شود.

این مسئول تصریح کرد: غفلت از جوانان نابخشودنی است و هرگاه حماسه‌ای در کشور خلق شده جوانان مهم‌ترین نقش را در آن داشته‌اند.

وی هر ورزشکار را نماینده‌ای برای کشور در میادین بین‌المللی دانست و خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان دارای اهمیت بالایی در دولت روحانی هستند.

*گفتمان اعتدال‌گرایی شکل می‌گیرد

مسئول تبلیغات و رسانه ستاد روحانی در گیلان نیز در نشست مذکور با تبریک خلق حماسه سیاسی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که تا آخرین لحظه در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده‌اند.

یونس رنجکش گفت: شاهد شکل‌گیری گفتمان جدیدی هستیم که در آن اعتدال‌گرایی حرف نخست را می‌زند و تلاش می‌کنیم تا در راستای توسعه همه جانبه کشور گام برداریم.

وی با بیان اینکه روحانی رئیس جمهور منتخب تمام ملت است، افزود: ستاد روحانی در گیلان مرجع رسمی ارائه اخبار و اطلاعات در حوزه رئیس جمهور منتخب در استان است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول