اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) همدان:

توسل به شهدا راهگشاست / ظهور معنویت در زندگی از دریچه نگاه شهدا

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: هر گاه در مواجهه با مشکلات با توکل به خدا و توسل به شهدا گام برداشتیم آنها راهگشا بودند و مسائل حل شده است.

توسل به شهدا راهگشاست / ظهور معنویت در زندگی از دریچه نگاه شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهدای گمنام این تیپ با بیان اینکه این دو شهید گرانقدر در عملیات‌های حورالعظیم و والفجر 8 به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته بارها برای ما مشکلاتی ایجاد شد و با توسل به شهدا مشکلات را حل کردیم.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته که این دو شهید گمنام در تیپ آرمیده‌اند هر روز صبح را با دریچه نگاه آنها کار را شروع کردیم و آثار برکات آنها به وضوح معلوم بود.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی هر جا مشکلی پیش آمده با توجه به فرهنگ جهاد و شهادت موفق به رفع آن مسائل شدیم اضافه کرد: هر وقت به شهدا متوسل شدیم راهگشا بودند و فرهنگ ایثار و شهادت ما را در حرکت رو به جلو کمک می‌کند. 

مجیدی بیان داشت: در آستانه انتخابات با توکل به خداوند و توسل به شهدا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری خلق خواهد شد.

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول