اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تربت‌حیدریه:

معنویت و حضور مردم در حمایت از نظام دلیل سربلندی ایران است

امام جمعه موقت تربت‌حیدریه گفت: پیشرفت و سربلندی نظام به دلیل معنویت، خودسازی و حضور مردم در صحنه‌ها است.

معنویت و حضور مردم در حمایت از نظام دلیل سربلندی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام محمد کازری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خودرا برای از بین بردن عزت ملت ایران به کار گرفته‌اند تا وحدت موجود بین مردم و مسئولان را که بزرگترین دستاورد انقلاب و نظام است از بین ببرند.

وی گفت: یکی از دلایل پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم با الهام از معنویت و خودسازی وارد صحنه شدند و برای طرفداری از نظام در صحنه حاضر هستند.

کازری در بخش دیگری از سخنانش به هفت خرداد ماه سالروز افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: خواسته امام راحل و مقام معظم رهبری و ملت رفتن به مجلس است که بتوانند مصالح و سرنوشت حال و آینده ملت را تغییر دهند.

خطیب جمعه موقت تربت‌حیدریه با اشاره به فرموده‌ای از مقام معظم رهبری تاکید کرد: وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره ) باید به صورت دستورالعمل درآید و مسئولان و مردم به آن عمل کنند.

وی با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: ویژگی‌های منحصر به فردی در ایشان وجود داشت که باید سرلوحه مدیران قرار گیرد.

کازری برنامه‌ریزی، صبر، توکل و ساده‌زیستی امام راحل را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توصیه به وحدت اسلامی و انسجام امت اسلام، از مهم‌ترین آموزه‌های زندگی این بزرگوار است.

امام جمعه موقت تربت‌حیدریه با بیان اینکه حضور در انتخابات آب سردی بر سر دشمنان است، افزود: سال گذشته شاهد بودیم که با وجود تحریم‌های شدید اقتصادی، ملت بصیر و هوشیار ایران در راهپیمایی 22بهمن حضور پرشور داشتند و حماسه‌ای که مردم ایران در 22بهمن خلق کردند در انتخابات 24خردادماه تکمیل می‌شود و همه مردم در پای صندوق‌های رای کاندیدای اصلح را انتخاب می‌کنند.

وی عنوان کرد: همه باید در سرنوشت خود دخیل باشند و انتخابات باید بر اساس اصول و برنامه‌ریزی پیش رود و هر کس به سهم خود به وظیفه‌ای عمل کند و وظیفه مردم نیز شرکت گسترده در انتخابات است و شرکت گسترده، پرشکوه و حداکثری در انتخابات یک وظیفه و تکلیف الهی است زیرا به بقای کشور و اسلام کمک می‌کند.

انتهای پیام/70003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول