اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان رفاهی شهرداری بیرجند خبر داد

اجرای بزرگترین دومینو خاورمیانه در بیرجند

مدیر عامل سازمان رفاهی شهرداری بیرجند، برنامه‌های شهرداری در ارتباط با پر کردن اوقات فراغت جوانان گفت: از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام اوقات فراغت جوانان برگزاری 360 دوره کلاس‌های آموزشی با همکاری جوانان خورشید است.

اجرای بزرگترین دومینو خاورمیانه در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در اداره آموزش و فنی حرفه‌ای استان 421 دوره مهارتی تعریف شده است که از این تعداد 210 حرفه در بخش حرفه، صنعت و کشاورزی برای پر کردن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

 وی ادامه داد: برای پر کردن اوقات فراغت 20 مرکز آموزشگاهی دوره‌های آموزشی را به صورت رایگان برگزار کرده و تعداد یکصد و 30 آموزشگاه شهریه‌ حداقلی را دریافت می‌کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی دوره‌های مکانیک، الکترونیک، تراش سنگ‌های قیمتی، طراح گرافیک و نرم افزارهای کامپیوتر، آموزش تابلو فرش، پرورش زنبور عسل و تولید قارچ را از رشته‌هایی عنوان کرد که بیشترین دوره‌های برگزار شده را به خود اختصاص می‌دهند.

اجرای بزرگترین دومینو خاورمیانه در بیرجند

مدیر عامل سازمان رفاهی شهرداری بیرجند، برنامه‌های شهرداری در ارتباط با پر کردن اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام اوقات فراغت جوانان برگزاری 360 دوره کلاس‌های آموزشی با همکاری جوانان خورشید است.

محمد‌رضا قلاسی‌مود برگزاری جشن در پارک‌ها، اجرای بزرگترین دومینو خاورمیانه در 14 تیرماه با همکاری 25 نفر از دانشجویان، برگزاری مراسم ورزش در پارک‌ها، برگزاری دومین مسابقه دومینو در شهریورماه، همایش پیاده‌روی به مناسبت سالگرد ولادت حضرت مهدی(عج) با شعار مبارزه با مواد مخدر در هفته آینده را از جمله برنامه‌های اوقات فراغت شهرداری بیرجند برشمرد.

برگزاری 400 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان جنوبی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی همچنین از برگزاری 400 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان و شهرستان در ارتباط با پر کردن اوقات فراغت جوانان خبر داد.

محمد مطهری‌فرد جشنواره فیلم کوتاه، نمایشگاه قرآن کریم، برگزاری دوره‌های مفاهیم، حفظ و قرائت در مساجد را از جمله برنامه‌های فرهنگ و ارشاد در تابستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید هم کمیت و هم کیفیت کلاس‌های اوقات فراغت مورد توجه واقع شود، اذعان داشت: فضای مجازی مظلوم واقع شده است و برنامه‌های برگزار شده بیش از اینکه کیفیت داشته باشند، کمیت دارند.

انتهای پیام/69017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول