اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

آغاز کلاس‌های تابستانه کانون مازندران از اول تیرماه

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: همزمان با تعطیلی مدارس و اجرای طرح اوقات فراغت، کانون پرورش فکری مازندران کلاس‌های تابستانه خود را برگزار می‌کند.

آغاز کلاس‌های تابستانه کانون مازندران از اول تیرماه

قاسم عزیزاده‌گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با 40 عنوان فعالیت در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سطح کودکان و نوجوانان در طول سال فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس در ایام تابستان نیز با برگزاری کلاس‌های آزاد و با به‌کارگیری از مربیان و مدرسان با تجربه و کارآزموده درصدد غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تلاش می‌کند تا در رشته‌های متعدد، کودکان و نوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای‌شان یاری کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: امسال نیز همزمان در فصل تابستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان مازندران با برگزاری 28 رشته فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان در مقطع سنی چهار تا 17 سال ثبت‌نام می‌کند.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند تا یکم تیرماه جاری به مراکز فرهنگی و هنری کانون‌های پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین کلاس‌های آزاد کانون پرورش فکری در رشته‌های قرآن، نقاشی، خوشنویسی، سفالگری دستی در گروه کودک، سفالگری و چرخ در گروه بزرگسال، مجسمه‌سازی، نقش برجسته، عکاسی، کاردستی، عروسک‌سازی، ادبی نظیر شعر و قصه، نوشتن خلاق، طراحی، پویانمایی، موسیقی، معرق، فیلم‌سازی، مهارت خواندن، نجوم، کلاس‌های دست‌ساخته‌های علمی، رباتیک، ساخت سازه‌های ماکارونی، نمایش، آموزش قصه‌گویی برای مادران، نمایش خلاق، مهارت زندگی، پژوهش خلاق و شطرنج از علاقمندان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول