اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

حماسه 24 خرداد نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران است

فرماندار خوی گفت: حماسه میلیونی 24 خرداد ماه نشان‌دهنده بصیرت و رشد سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حماسه 24 خرداد نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران است

غلام‌حسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مردم سرافراز و شهیدپرور خوی مانند سایر هموطنان در مناطق مختلف کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده و در خلق حماسه نقش‌آفرین بودند.

وی 24 خرداد ماه را یک روز به یاد ماندنی و جاویدان در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ مردم بصیر به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و انقلابی را توصیف کند و این حضور خود گویای همه پیام‌ها است.

فرماندار خوی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی یک بار دیگر عظمت خود را نشان دادند و در پی لبیک به ولی امر مسلمانان جهان، با همه‏ توان و با حضور عزت‌مندانه خود در پای صندوق‌های رای به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نه قاطع گفتند.

عماری 24 خرداد را تجلی استقلال و اراده ملت دانست و اظهار داشت: ملت ایران ملتی باشکوه و تحول‌ساز است چرا که امروز برکات خیزش و انقلاب ملت را در اقصی نقاط جهان می‌بینیم و رویش بیداری اسلامی یکی از بزرگ‌ترین ثمره‌های انقلاب این ملت است.

وی این پیروزی بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت ولایتمدار ایران اسلامی، منتخب ملت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوار هستیم در سال‌های آینده پیروزی‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف اعم از علمی، صنعتی و اقتصادی به دست آید.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول