اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد مازندران:

حضور ملت در انتخابات 24 خرداد سرب گداخته‌ای بر چشم فتنه‌گران بود

مسئول شورای سیاست‌گذاری مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد مازندران تاکید کرد: حضور تاریخی و حماسه‌ساز ملت هوشمند ایران در پای صندوق‌های رأی همچون سرب گداخته‌ای بر چشم فتنه‌گران داخلی و خارجی بود.

حضور ملت در انتخابات 24 خرداد سرب گداخته‌ای بر چشم فتنه‌گران بود

مجتبی ابراهیم‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با تقدیر از حضور کم‌نظیر ملت ایران در خلق حماسه سیاسی بیان داشت: ملت بزرگ ایران 24 خرداد ماه امسال بار دیگر وفاداری و پایبندی خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را به همه دنیا نشان دادند.

وی 24 خرداد ماه را تجلی حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی 24 خرداد ماه با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسه خود در 24 خرداد ماه تصور و توهم دشمنان نظام اسلامی را باطل کردند، گفت: این حضور نشان داد که مردم همچنان حضور دارند.

ابراهیم‌زاده همچنین بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی آحاد جامعه به ویژه گروه‌های سیاسی پس از انتخابات 24 خرداد ماه تأکید کرد و گفت: همه باید با وحدت رویه تلاش کنند تا حماسه اقتصادی مورد نظر رهبری نظام محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از وحدت و همدلی ملت ایران هراسان بوده و هستند، بیان داشت: وحدت و همبستگی در جامعه مهم‌ترین راه حل برون رفت از مشکلات جامعه است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران ملت ایران را ملتی حماسه‌ساز در عرصه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات به کار گرفتند، افزود: 24 خرداد لبیک دوباره ملت بصیرت و هوشیار ایران اسلامی به آرمان‌های امام و رهبری نظام بود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران در 34 سال اخیر همواره در عرصه‌های متخلف پیشگام بودند، تصریح کرد: باید قدردان این ملت همیشه در صحنه باشیم چون در دفاع از نظام مردم کشورمان پیشگام بوده و هستند.

ابراهیم‌زاده انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و افزود: مردم ما از ابتدای پیروزی انقلاب به دنیا نشان دادند که هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد ماه گفت: این حضور حماسی تیری سهمگین بر سینه استکبار جهانی بود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه حضور تاریخی و حماسه‌ساز ملت هوشمند ایران در پای صندوق‌های رأی همچون سرب گداخته‌ای بر چشم فتنه‌گران داخلی و خارجی بود، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با این حضور خیره‌کننده خود، لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه حضور حماسی ملت در دفاع از ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: خلق این حماسی سیاسی پیروزی دیگری برای نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات یازدهم به حماسه سیاسی غرورآفرین و دشمن‌شکن تبدیل شد، تصریح کرد: حضور خیره‌کننده مردم در این آزمون، یأس و ناامیدی دشمنان را پی داشت.

این فعال دانشگاهی و سیاسی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در جشن مردم‌سالاری نشان از درک درست و سیاسی ملت ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان بار دیگر به همه دنیا ثابت کردند که پشتیبان نظام و رهبری انقلاب هستند.

انتهای پیام/2296/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول