اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

ولایت‌مداری مردم ایران در 24 خرداد به اثبات رسید

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: ولایت‌مداری مردم ایران در 24 خرداد به اثبات رسید.

ولایت‌مداری مردم ایران در 24 خرداد به اثبات رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد بار دیگر ولایت‌مداری مردم ایران را به اثبات رساند.

وی افزود: مردم با حضور باشکوه خود در واقع دلبستگی خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند و این امر شایسته تقدیر است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه، حداکثری و پرشور مردم در انتخابات از مهم‌ترین عوامل تقویت قدرت ملی و ایجاد یأس برای دشمنان ایران اسلامی است و روز 24 خرداد این مهم به اثبات رسید.

وی تصریح کرد: انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور و نظام همواره از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

جمالی حضور چشمگیر مردم در این عرصه را از عوامل مهم اقتدار ملی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی همواره برای تضعیف علاقه‌مندی و وفاداری ملت به آرمان‌های نظام؛ تلاش‌های گسترده‌ای داشته و در این میان عرصه انتخابات را از صحنه‌های مهم این میدان می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز اعتقاد راسخ ملت به مبانی انقلاب اسلامی که برگرفته از احکام و تعالیم دین مبین اسلام و نهضت سرخ حسینی است برای جهانیان به اثبات رسیده و حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف برای دفاع از حقانیت نظام بیانگر این موضوع است.

این مسئول همچنین تقویت انسجام و اتحاد ملی و مأیوس شدن دشمنان از دسیسه‌چینی علیه نظام جمهوری اسلامی را از برکت‌ها و آثار مهم حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات 24 خرداد دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: بی‌تردید حضور حداکثری ملت افتخارآفرین ایران در عرصه انتخابات خاری در چشم دشمنان نظام و مایه سربلندی دوستان داخلی و خارجی انقلاب و نظام بود و امیدوار هستیم همواره شاهد اتحاد مردم باشیم.

جمالی تاکید کرد: مردم آگاه ایران بار دیگر با حضور حماسی و سرشار از نشاط و بیداری خود در این رویداد، افتخار و برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط کردند.

انتهای پیام/2452/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول