اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

صحنه سیاسی 24 خرداد ماه آزمون خیره‌کننده‌ای بود

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با صدور پیامی اعلام کرد که صحنه سیاسی 24 خرداد ماه آزمون خیره‌کننده‌ای بود.

صحنه سیاسی 24 خرداد ماه آزمون خیره‌کننده‌ای بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: ملت شریف ایران اسلامی در این روزهای مبارک شعبانیه حسین‌وار و ابوالفضل‌گونه بار دیگر برای اثبات خود و ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب، اسلام و تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب با وجود تبلیغات غربی‌ها و دشمنان انقلاب و اسلام مبنی بر عدم حضور مردم، در پای صندوق‌های رأی آمدند و حماسه آفریدند و با هر رأی خود مهر تأیید دیگری بر نظام اسلامی زدند.

این پیام می‌افزاید: این حضور حداکثری نشان دهنده رشد فکری-سیاسی آحاد ملت ایران و حساسیت آنان روی سرنوشت خود حتی با یک رای بوده است.

در این پیام آمده: صحنه سیاسی 24 خرداد ماه در روز جمعه، آزمون خیره کننده‌ای بود که ملت عزیز بار دیگر با سرافرازی از آن خارج شد و چشم جهانیان را بر خود دوخت، باید این شعور و درک و فهم سیاسی را پاس داشت و محترم شمرد.

در پیام تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: در روز رای‌گیری تمام آحاد اعم از رای اولی‌ها، مرد و زن، پیر و جوان بدون در نظر گرفتن اختلافات فکری و سیاسی و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه برای پاسداری از نظام در محل اخذ رای حاضر شدند و به افراد مورد نظر خود رای دادند و با اعلام نتایج و مشارکت 72,2 درصدی مزد خود را گرفتند و نوش جانشان باد این شیرینی و حلاوت حضور در عرصه حماسه سیاسی.

این پیام می‌افزاید: ما تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ابتدا مراتب تبریک خود را به ملت عزیز ایران به پاس خلق این حماسه عظیم عرض می‌کنیم و تبریک دوم را به جناب آقای حسن روحانی عرض داریم که توانستند با اکثریت آرا رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی شوند و امیدواریم که با اعتدال و انسجام و استفاده از تمام گروه‌ها و اقشار موجود در جامعه بتوانیم شعار دست به دست هم دهیم به مهر، میهن خویش کنیم آباد، را بار دیگر رنگ بخشیده و تحقق دهیم و به روزهای طلایی‌تر نظام امید داشته باشیم.

انتهای پیام/2304/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول