اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال پیامی صورت گرفت

تقدیر منتخب شورای شهر بوشهر از حماسه مردم ‌در 24 خر‌داد‌

ندا عبدالله‌زاده نفر اول انتخابات شورای شهر بوشهر در پیامی از اقشار مختلف مردم بوشهر به خاطر حضور در انتخابات و انتخاب وی، قدردانی کرد‌.

تقدیر منتخب شورای شهر بوشهر از حماسه مردم ‌در 24 خر‌داد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ‌بوشهر به نقل از ستاد انتخاباتی ندا عبدالله‌زاده، در این پیام آمده است: به نام او که هستی را بنیان نهاد، او که خالق انسان و زیبایی است، ای کهن دیار بوشهر ملک جاوید جنوبی، تو تلاوت غروری تو طلوع بی غروبی.

 در ادامه این پیام آمده است: مردم بزرگ و ستایش انگیز بوشهر بی‌بدیل، درود بر شما نیک مردان و بهین بانوان دیار خورشید درخشان که دو معنای شکوهناک مهر را با حضور خویش ترسیم کردید و با قلبی سرشار از مهر به مهمانی شور و شعور در آدینه میزبان بودید.

این  پیام می‌افزاید: اهالی محترم فرهنگ و ادب و هنر. استادان گرامی دانشگاه، پیشکسوتان گران ارج عرصه‌های ورزش و فرهنگ ورزشکاران گرامی، دانشجویان ارجمند، روزنامه نگاران و اصحاب محترم رسانه. اصناف گرامی و کارکنان ارجمند ادارات، نهادها و موسسات که با حضور پر شور در انتخابات بزرگوارانه مرا به عنوان عضو شورای اسلامی شهر بوشهر برگزیدید.

ندا عبدالله زاده در پیام خود آورده است: سپاس و قدردانی مرا پذیرا باشید، امید که با حمایت شما بزرگواران در کنار  یکدیگر شهر شایسته نام بزرگ بوشهر را به آیندگان بسپاریم.

انتهای پیام/66006/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول