اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه فولاد ماهان در بیانیه‌ای اعلام کرد

روز 24 خرداد حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رقم خورد

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با صدور پیامی حضور پرشور مردم ایران اسلامی در 24 خردادماه را تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خواند.

روز 24 خرداد حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد ماهان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با صدور پیامی حضور پرشور مردم ایران اسلامی در 24 خردادماه را تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خواند و آن را به‌عنوان نشانه بلوغ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم شریف ایران در دوران فشار جریان‌های بیگانه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد.

در پیام باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان آمده است: بار دیگر مردم مسئول ، انقلابی و ارزش مدار ایران اسلامی و جامعه ورزشی کشور با حضور پرشور و پرشمار در محل حوزه‌های اخذ رای علاوه بر تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری با تاکید بر تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکست رویای فرو پاشیده دشمنان نظام را فراهم آوردند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن عرض تبریک به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به جهت خلق فضای پر از شور و حماسه انتخاباتی در سرتاسر ایران عزیز، انتخاب حجت‌السلام دکترحسن روحانی را به‌عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به ایشان و عموم مردم ایران زمین شادباش عرض می‌کند.

این باشگاه چشم‌انداز انتخاب دکتر حسن روحانی را در ردای هفتمین ریاست جمهور ایران، به عنوان مسیری ارزیابی می‌کند تا با لحاظ نمودن همه تجربیات موفق ورزش ایران در ادوار گذشته، حرکت پرشتاب، علمی و برنامه‌محور به سمت حمایت از خصوصی سازی ورزش کشور و نیز حمایت از باشگاه‌های خصوصی فعال در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی ممکن و دست یافتنی جلوه کند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان همراهی مردم دوست داشتنی و حماسه‌ساز ایران و جامعه ورزشی کشور را از دولت آینده دنبال نموده و برای ارتقای اقتدار ورزشی ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

این باشگاه ضمن قدردانی مجدد از حضور حماسی مردم در انتخابات توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه‌های دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال آرزو می‌کند.

انتهای پیام/63006/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول