اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

ملت در 24 خردادماه دشمنان را تا پشت مرزهای نامیدی عقب راندند

نامزد میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: ملت در 24 خردادماه دشمنان را تا پشت مرزهای نامیدی عقب راندند.

ملت در 24 خردادماه دشمنان را تا پشت مرزهای نامیدی عقب راندند

لطیف صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که در عصر پرفروغ جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران و مردم عزیز ایلام با شعور بالای سیاسی و شور انقلابی و حضور آگاهانه خود به ندای رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفتند و حماسه سیاسی عصر حاضر را خلق کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران بار دیگر دشمن را ناکام و دست رد به سینه معاندین و منافقین زدند و آنان را تا پشت مرزهای ناامیدی عقب راندند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اینجانب به عنوان فرزند مردم و سرباز جمهوری اسلامی ایران به تأسی از راه شهیدانی که در مرزهای صداقت خونهایشان ریخته و استخوانهایشان شکسته شد، با وجود محدودیت زمانی ، فارغ از هرگونه نگاه قومی و قبیله‌ای و حزبی به منظور افزایش مشارکت عمومی و عشق به خوبی‌ها و علاقه قلبی به خدمت بی‌منت به (دیار بی‌کسی‌ها، ایلام قهرمان) در عرصه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس وارد شده و با کسب تعداد 18467 رای، با استقبال گرم و صمیمی مردم مواجه شدم.

صادقی تصریح کرد: اگرچه موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی نشده، اما با تبلیغات سالم سعی در تغییر فرهنگ انتخابات داشتم و با یک حلقه سی‌دی عملکرد و یک جلد دفترچه مکتوب، ستادم را به میان خانه‌های مردم کشاندم.

نامزد میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: از هزینه‌های گزاف برای برپایی و تعدد ستادها پرهیز و صرفاً به یک ستاد مرکزی در زمینی خالی و خاکی بسنده کردم از مراجعه مکرر به درب منازل و ایجاد زحمت برای شهروندان خودداری کردم و از هرگونه تخلف و تقلب اجتناب و در تمام سخنرانی‌ها پدیده شوم خرید و فروش آرا را مورد چالش و نقد قرار داده و قول دروغ برای استخدام را به هیچ‌کس ندادم.

وی ادامه داد: تعدادی جوان پاک و صادق با دستانی خالی از ریال و ریا، عاشقانه اعضای ستادم را تشکیل دادند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اگر چه در میان هیاهوی ستادهای متعدد و مختلف صدایم به جایی نرسید و گوشی برای شنیدن فریادهایم تیز نشد اما عاشقانه میگویم که دوستتان دارم و دستانتان را می‌بوسم.

صادقی تصریح کرد: ضمن اعتمادسازی در میان مردم و مسئولین و برگزارکنندگان انتخابات به منظور جلوگیری از هرگونه تنش و چالش و جلوگیری از ازدحام در پای صندوق‌ها حتی یک نماینده را هم برای نظارت بر شمارش آرا معرفی نکردم.

نامزد میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: ضمن تحلیل واقع‌بینانه از شرایط موجود هیچ‌کس را توبیخ و تحقیر نکردم. همه رقبا را رفیق خود دانستم و هیچ‌گاه در جهت تخریب آنان قلمی و قدمی برنداشتم.

وی ادامه داد: لذا ضمن تبریک به کاندیدای پیروز و حامیان ایشان، از همه هواداران صادق خویش تقاضای خویشتنداری داشته و آنان را به صبر و بردباری و حرمت‌گزاری به دیگران دعوت می‌کنم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: از اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات به خاطر انتقال دیدگاه‌هایم در رسانه‌ها ممنونم. از تمام دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارت تقدیر و از شورای نگهبان به خاطر احقاق حق و احراز صلاحیتم برای ورود به رقابت در عرصه انتخابات مجلس کمال سپاسگزاری را دارم.

انتهای پیام/2246/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول