اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز تأکید کرد

تعیین راهبردهای عالمانه برای تربیت و پرورش بیشتر نسل امروز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر تعیین راهبردهای عالمانه برای تربیت و پرورش نسل امروز تأکید کرد.

تعیین راهبردهای عالمانه برای تربیت و پرورش بیشتر نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی‌الله رمضان‌خانی صبح امروز در نشست بزرگداشت روز معلم اظهار داشت: معلمان چراغ هدایتی هستند که در تربیت و پرورش فرزندان ما به عنوان آینده‌سازان این کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا باید برنامه‌ها و راهکارهای نوین و عالمانه‌ای برای تربیت و پرورش این نسل در نظر گرفت.

این مسئول با تأکید بر اینکه دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد افزود: نباید هیچ فرصتی را برای ترویج فرهنگ بیگانه به ارزش‌های دینی و ملی برای دشمنان فراهم کنیم.

رمضان‌خانی گفت: با ورود به مراکز فرهنگی و پرورشی می‌توانیم فعالیت‌ها و کمبودها در این مراکز را تعیین نماییم و در مسیر توسعه فعالیت‌های آنان گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: این قشر همان طور که در صحنه‌های دیگر حماسه آفریده‌اند شعار امسال را نیز می‌توانند به تحقق برسانند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به نزدیک شدن به روز معلم اشاره کرد و گفت: با نگاه و جایگاه رفیعی که مقام معظم رهبری برای دستگاه‌های فرهنگی کشور قائل هستند شاهد توجه ویژه‌ای به تامین معیشت این قشر زحمتکش و اثرگذار در سطح کشور هستیم.

رمضان‌خانی گفت: بدون همراهی معلمان و فرهیختگان اثبات فرهنگ غنی ایرانی میسر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مربیان این اداره کل پا به پای معلمان در طول سال تحصیلی در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان زمان صرف می‌کنند تا این اوقات فراغت، تبدیل به فرصت طلایی برای حال و آینده باشد.

رمضان‌خانی گفت: مربیان کانون نیز به این مهم واقف هستند و همواره از این اوقات با ارزش مواظبت و مراقبت می‌نمایند تا انسان‌هایی خردمند تربیت کنند.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول