اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان:

150 بازی قرآنی در کرمان تولید شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 150 بازی قرآنی توسط کمیته قرآنی کانون پرورشی استان کرمان تولید شده است.

150 بازی قرآنی در کرمان تولید شد

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 150 بازی قرآنی توسط کمیته قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تولید شده است و نمایشگاهی با موضوع بازی‌های قرآنی در کرمان دایر می‌شود.

وی عنوان کرد: سه دوره آموزش انیمیشن، دوره آموزشی دو روزه طراحی اندام و یک دوره ویژه آموزش عروسک‌سازی برای افزایش سطح علمی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: مسابقه تصویرگری با موضوع قصه‌های شاهنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

گنجعلیخانی از برگزاری جشنواره تصویرگری قصه‌های شاهنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چترود و جشنواره انیمیشن توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بردسیر در سال‌جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از 35 نفر در نخستین دوره به 76 نفر در دومین دوره افزایش یافت، اظهار داشت: مربیان مهدکودک‌ها به این جشنواره گرایش پیدا کرده‌اند و در بخش آزاد شرکت می‌کنند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: شورای کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با هدف ارتقای سطح علمی مربیان کانون راه‌اندازی شده است.

گنجعلیخانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی اقدام به تشکیل کمیته سبک زندگی اسلامی کرده است و کتابی در زمینه این سبک زندگی در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

وی ادامه داد:‌ دوره آموزشی قصه‌گویی طنز و نشریه‌دیواری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان طی سال‌جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: نخستین اردوی فرهنگی ـ تفریحی اعضای مرکز سیار کانون پرورشی شهر کرمان با حضور 35 نفر برگزار شد و بازدید از قبور شهدای گمنام و بازی و تفریح در فضای پارک قائم شهر کرمان از جمله برنامه‌هایی بود که این اعضا در نخستین اردوی فرهنگی ـ تفریحی خود تجربه کردند.

گنجعلیخانی اظهار داشت: کتابخانه سیار شهر کرمان فعالیت خود را از آذرماه سال گذشته آغاز کرده است و تاکنون 350 نفر عضو دارد و بچه‌های روستاهای اسماعیل‌آباد، کوهپایه، حجت‌آباد، محی‌آباد، الله‌آباد و حسین‌آبادخان از برنامه‌ها و فعالیت‌های این کتابخانه بهره می‌برند.

انتهای پیام/80019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول