اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

تبیین گفتمان ولایت با برگزاری بیش از 1400 نشست در استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تبیین گفتمان ولایت با برگزاری بیش از یک‌هزار و 400 نشست در استان زنجان خبر داد.

تبیین گفتمان ولایت با برگزاری بیش از 1400 نشست در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای در جمع عوامل اجرایی انتخابات گفت: مردم استان زنجان در 24 خردادماه با افتخار و سربلندی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و همکاران در راستای تحقق حماسه سیاسی و شور و شوق انتخاباتی تلاش بسیار زیادی داشتند، خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 420 نشست بزرگ و کوچک در سطح استان زنجان برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نشست‌های برگزار شده در قالب تبیین گفتمان‌های ولایت، رهبری و منویات مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: نیروهای بسیجی همچنین در راستای برقراری امنیت به کمک نیروی انتظامی شتافتند.

وی با تأکید بر اینکه روز به روز عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان بیشتر شده است، افزود: امروز هیچ قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

انتهای پیام/73006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول