اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم مطرح کرد

هر رأی یک گام در ترویج گفتمان رهبری / رقابت 1134 نفر در انتخابات شوراها

فرماندار قم گفت: هر رأیی که در روز 24 خرداد ماه به صندوق‌ها انداخته می‌شود یک گام در راستای ترویج گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

هر رأی یک گام در ترویج گفتمان رهبری / رقابت 1134 نفر در انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گردهمایی جامعه اداری قم که با عنوان حماسه حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه، انتخابات 24 خرداد را ویژه و حساس دانست و گفت: در این روز مردم هم دارای تکالیف محلی و ملی و هم تکالیف و رسالت بین‌المللی هستند.

وی انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا را وظیفه محلی و شهری مردم دانست و اظهار داشت: رسالت بین‌المللی ما احیا و ترویج بیش از پیش گفتمان امام راحل و در نقطه مقابل مکاتب مادی انسان‌گرا است.

فرماندار قم با بیان اینکه نتیجه گفتمان امام راحل را امروز در بیداری اسلامی شاهد هستیم خاطرنشان کرد: هر رایی که در روز 24 خرداد ماه به صندوق‌ها انداخته می‌شود یک گام در راستای ترویج گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

زارعی‌کوشا با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی انتخاباتی شکوهمند از ماه‌های قبل ابراز داشت: بر اساس تکالیفی قانونی که بر عهده داشتیم همه برنامه‌ها طبق جدول زمان‌بندی به پیش رفته و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز مجموعه استان عزم جدی در تحقق یک حماسه بزرگ دارند یادآور شد: طبق تاکیدات استاندار ما نیز بر اساس دو اصل قانون مداری و صحت علنی انتخابات تلاش خود را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات 24 خرداد ماه به کار بستیم.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستای قم پرداخت و اظهار کرد: هزار و 134 نفر در شهرها و روستاهای قم برای ورود به شوراها با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 274 نفر برای 21 کرسی شورای شهر قم با هم رقابت می‌کنند خاطرنشان کرد: 56 نفر در پنج شهر و 803 نفر نیز در 130 روستای استان در انتخابات شورای شهر و روستا با هم رقابت خواهند کرد.

زارعی‌کوشا یادآور شد: بر خلاف ادوار گذشته در 130 روستای استان که امکان برگزاری انتخابات داشته‌اند انتخابات برگزار شده و مردم از این حق مسلم خود بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه طبق آمار در استان قم 708 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند ابراز داشت: 13 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در قم فعالیت خواهند کرد و بیش از هزار دستگاه خودرو برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/78010/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول